تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۹۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدايت ممبيني گزینه‌ مدیرعاملی نفت‌مسجدسلیمان؟
داور بازنشسته خوزستاني كه گفته می‌شود از گزينه‌هاي مديرعاملي باشگاه نفت مسجدسليمان است، مي‌گويد اگر در هيات مديره باشگاه در اين خصوص بحثي شده باشد، من اطلاعي ندارم.

هدايت ممبيني اظهاركرد: در اين خصوص به صورت مستقيم با من صحبتي نشده است ولي باتوجه به ارتباطاتي كه با مجموعه نفت دارم، هر كمكي كه از دستم برآيد براي تيم‌هاي خوزستاني به ويژه براي تيم نفت مسجدسليمان كه شرايطش خاص است، انجام مي‌دهم.

وي افزود: به هر حال براي مديرعاملی اين باشگاه صحبتي‌ با من نشده است و اگر در هيات مديره باشگاه در اين خصوص بحثي شده باشد، من اطلاعي ندارم. در هر صورت من هر كاري كه از دستم برآيد براي موفقيت اين تيم در ليگ برتر انجام مي‌دهم.

اين داور بازنشسته خوزستاني گفت: ‌باتوجه به اين‌كه اين تيم سال اول حضورش در ليگ برتر است و يك تيم شهرستاني و نوپا است، بايد يكسري شرايط براي موفقيت آن فراهم و مشكلات آن مرتفع شود تا در ليگ بماند.

وي افزود: به نظر من تنها تغيير مديرعامل نمي‌تواند كارساز باشد و باید يكسري ابزارها هم وجود داشته باشد. خود آقاي نظري هم واقعا مدير توانمندي است و مي‌توانست موفق باشد و حتما كم و كاستي‌هايي وجود داشته است. اين كم و كاستي‌ها بايد تا دير نشده و فرصت است، مرتفع شوند تا تيم به بقايش در ليگ برتر ادامه دهد.

ممبيني گفت: خداي نكرده اگر اين مشكلات حل نشود، اين فرصت خيلي خوب كه نصيب فوتبال خوزستان و شهرستان مسجدسليمان شده است، از دست مي‌رود. به هرحال همه بايد كمك كنند و من هم به عنوان يك شهروند و هم‌استاني هر تلاشي كه در اين زمينه از دستم برآيد، انجام مي‌دهم.

وي درباره اين‌كه ابتداي فصل هم يكي از گزينه‌هاي مديرعاملی اين باشگاه بود، خاطرنشان‌كرد: در آن زمان هم به صورت خیلی مستقيم با من صحبتی نشد ولی صحبت‌هایی در این زمینه بود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: هدایت ممبینی
:
:
:
آخرین اخبار