تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۱۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته ملی کودک در 27 شهر خوزستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در تشریح برنامه های هفته ملی کودک گفت: جشن های هفته ملی کودک و 16 مهر ، روز جهانی کودک در 27 شهر استان برگزار می شود.

عبدالنبی شاکریان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هفته ملی کودک در روزهای 15 تا 21 مهرماه امسال در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار می شود.

وی یادآورشد کانون پرورش فکری خوزستان امسال در 27 شهر اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل جشن هفته ملی کودک را در مراکز کانون پرورش فکری برگزار خواهد کرد.
وی افزود: مربیان کانون در این هفت روز با اجرای بیش از 40 عنوان فعالیت میزبان بچه های خوزستانی هستند.

این مدیر کل فرهنگی کودکان را خالق زیباترین احساس ها و عشق ها معرفی کرد و یادآور شد: کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و بی توجهی به شرایط زندگی و حیات کودکان آینده کشور را خدشه دار می کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری، ثابت و سیار در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار