تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۷۱۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز هفته ملی کودک در خوزستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: هفته ملی کودک با شعار «بادبادک امید؛ شادی، دانش، آرامش» از 15 مهر 93 در 27 شهر استان خوزستان آغاز می‌شود.

عبدالنبی شاکریان بیان کرد: مراسم آیین آغاز هفته ملی کودک با همکاری دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری اهواز ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه (15 مهر 93) با حضور مسؤولان و جمع کثیری از کودکان در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز آغاز می‌شود.

وی با بیان این که همزمان با شهر اهواز در 26 شهر دیگر استان نیز که کانون در آنها مرکز دارد آغاز هفته‌ ملی کودک جشن گرفته می‌شود افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان برای یک هفته استقبال از کودکان برنامه‌ریزی کرده‌اند و با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی میزبان بچه‌ها خواهند شد.

شاکریان، فضاسازی و آذین‌بندی مراکز، برگزاری نمایشگاه آثار اعضا در سه بخش فرهنگی، هنری، ادبی و نقاشی، برپایی ایستگاه‌های گریم، نقاشی، خوشنویسی، سفال و کاردستی، اجرای نمایش عروسکی و کاغذی، برگزاری نشست‌های تخصصی و برپایی ایستگاه عکس یادگاری را از جمله برنامه‌های این هفته در مراکز کانون معرفی کرد و یادآور شد: بچه‌های خوزستانی در این هفته می‌توانند با حضور در مراکز کانون در این جشن‌ها شرکت کنند و از دیگر برنامه‌های متنوع کانون که برای این هفته تدارک دیده شده استفاده کنند.

گفتنی است مراسم هفته ملی کودک در خوزستان از روز 15 تا 21 مهر 93 در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار