تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۲۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولیدکنندگان به سمت استاندارد کارخانه‌ای بروند
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در آستانه روز استاندارد، گفت: اشاعه فرهنگ استاندارد باید در کشور به عنوان یک باور عمومی در هر فعالیت یا خدمتی مورد توجه افراد قرار گیرد.

رضا دهدشتی‌زاده اظهارکرد: در حال حاضر نگاه امروز و اولویت استاندارد کشور، اشاعه فرهنگ استاندارد است؛ به این معنی که باید هر فرد در هر حرفه و فعالیت، کار خود را با نگاه کیفی و به عبارتی به بهترین وجه انجام دهد.

وی درباره تمایل و توجه مردم به استاندارد نسبت به سال‌های گذشته تصریح‌کرد: خوشبختانه رویکرد مردم به سمت کالاهای با کیفیت بوده و هست و مردم همواره به دنبال جنس مرغوب و با کیفیت هستند.

دهدشتی‌زاده عنوان‌کرد: انتظار داریم تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات، سطح بالاتری از کیفیت را برای خودشان تعریف و تدوین کنند که به این مساله استاندارد کارخانه‌ای می‌گویند.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: از تولید‌کنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات می‌خواهیم که علاوه‌بر رعایت و اعمال استانداردهای ملی، استانداردهای کارخانه‌ای و یا استانداردهای سخت‌گیرانه‌تری را برای خود در نظر بگیرند؛ زیرا در این صورت می‌توانند با کالاهای مرغوب خارجی رقابت کنند که رمز موفقیت و ماندگاری در بازار همین استانداردهای کارخانه‌ای و سخت‌گیرانه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار