تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجلیل مقتدایی از ورزشکاران مدال‌آورخوزستانی
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان از 23 ورزشکار مدال آور خوزستانی که در سه ماهه گذشته در مسابقات جهانی، آسیایی و آسیایی اینچئون کره جنوبی صاحب نشان شده اند تجلیل و لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیم آنان کرد.

 در این نشست که عصر پنجشنبه در سالن جلسات استانداری در اهواز برپا شد، استاندار خوزستان با تجلیل از ورزشکاران این استان گفت: اطمینان دارم که ورزشکاران خوزستانی در سایه تلاش و کوشش بیشتر خود، موفقیت های بهتری در مسابقات خارجی کسب خواهند کرد.

 مقتدایی افزود: ما در کنار رفع امکانات ورزشی ، به مشکلات شغلی و معیشتی ورزشکاران خواهیم پرداخت؛ البته این مساله نیاز به زمان دارد و باید با دعوت از کسانی که می توانند برای ورزشکاران ایجاد شغل کنند، در این خصوص کار کنیم.
   
وی درخصوص درخواست کشتی گیران اندیمشکی در مورد احداث سالن با کیفیت و ویژه مسابقات مهم ازجمله  مسابقات بین المللی  در این شهر گفت: ما این مساله را انجام خواهیم داد اما اول اجازه بدهید روی این مساله مطالعه لازم را انجام دهیم.

استاندار خوزستان  افزود: در خوزستان کار با برنامه پیش می رود . کار با برنامه ,حوصله می‌خواهد. اول باید سازوکارش فراهم شود تا نتیجه آن ماندگار گردد. چون نمی‌خواهیم کار نمایشی انجام شود.

مقتدایی ادامه داد: هرمنطقه خوزستان دارای استعداد یک رشته ورزشی است و یاحداقل در آن رشته سرآمد است مثلا شمال غربی خوزستان دارای استعداد کشتی و شمال خوزستان استعداد وزنه برداری است. لذا وظیفه ماست که بصورت تخصصی این استعدادها را شناسایی و با تعبیه شرایط و  تجهیز امکانات شکوفاتر کنیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد که در همه جای استان باید امکان و شرایط شکوفایی استعدادهای جوانان فراهم گردد.

مقتدایی افزود: ما ممنون قهرمانان خوزستان هستیم که با حداقل امکانات توانستند برای ملت عزیز ایران و خوزستانی ها آبرو کسب کنند و صاحب مدال قهرمانی شوند.

استاندار خوزستان دستور داد که با مشارکت دستگاههای اجرایی استان جلساتی برای بررسی مشکلات معیشتی و اشتغال قهرمانان ورزشی خوزستان تشکیل شود.

مقتدایی گفت : به لطف خدا ما باید کاری کنیم که نگاه قهرمان ما در مسابقات متوجه تشک کشتی و حریف باشد و دغدغه  معیشت نداشته باشند.

استاندار خوزستان از تلاش های سازمان ورزش و جوانان خوزستان تشکر کرد.

رییس شورای ورزش خوزستان با اشاره به استعداد جوانان این استان درورزش اظهارکرد: ما جوانان مستعد زیادی برای پرورش داریم که باید مطابق توانایی های هر منطقه در این خصوص حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با ارایه گزارشی از موفقیت ورزشکاران خوزستان در سه ماه گذشته در مسابقات مختلف برون مرزی گفت: در این مدت ورزشکاران ما موفق شدند 21 نشان کسب کنند که از جمله می توان به کسب دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد.

|فرامرز کیانی زاده اضافه کرد: به همین منظور به کسانی که در این مسابقات صاحب نشان طلا ، نقره و برنز شدند به ترتیب مبلغ یکصد میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 30 میلیون ریال پاداش داده می شود.

در این نشست معادل یک میلیارد ریال پاداش نقدی به ورزشکاران مدال آور خوزستان اهدا شد.
در خوزستان مقررشده هر سه ماه از ورزشکاران مدال آور خارجی تجلیل شود.

اسامی تجلیل شدگان به شرح زیر است:

کشتی: حبیب الله اخلاقی، سعید عبدولی، پیام بویری، مجتبی کریم فر، آرمان علیزاده پاپی، پویا ناصرپور، کرامت عبدولی، حمید بنی تمیم (سرپرست تیم ملی)، اردوان صاحب (داور)، میرحسین قیطاسی (مربی) و سیدحسین مرعشیان (رییس هیات استان)

والیبال: سیدمحمد موسوی عراقی و ابراهیم پارسافر (رییس هیات استان)

کبدی: زینب عیدی شیخ رباط (مربی)

بسکتبال: حامد حدادی و جابر قاطع (رییس هیات استان)

ووشو: فرشاد عربی

فوتبال: یوسف وکیا

وزنه برداری: نواب نصیرشلال

تنیس روی میز: فرخنده سلیمانی (داور)

نجات غریق: محسن ابدالی لرکی، حمید قدسی نژاد و حر حاجیان (رییس هیات استان)

بیلیارد: حسین وفایی و محمدعلی چابک (رییس هیات استان)
:
:
:
آخرین اخبار