تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۷۴۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار استقلال خوزستان - سایپا
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، با حاشیه هایی همراه بود.

 علی رغم عدم استقبال تماشاگران خوزستانی از این بازی، باشگاه استقلال خوزستان با ابتکاری جدید تمام بازیکنان تیم های پایه خود را که شامل تیم های نوجوانان، جوانان و امید این باشگاه است را به همراه کادر فنی آن ها و تعدادی از کارمندان اداری گروه ملی را زیر نظر کانون هواداران خود به ورزشگاه آوردند تا تیم بزرگسالان این باشگاه در این دیدار بدون تماشاگر نباشد. این گروه نیز طی مسابقه با تمام وجود تیم خود را تشویق کردند.

تیم نادی الخالدون عراق هم که در لیگ دسته یک فوتبال این کشور حضور دارد و برای برپایی اردویی شش روزه در اهواز به سر می برد، برای تماشای این دیدار به ورزشگاه غدیر اهواز آمده بود و به همراه بازیکنان تیم های پایه استقلال خوزستان، تیم استقلال را تشویق کردند.
 
تیم نادی الخالدون طی روزهایی که در اهواز اردونشین است قرار است با تیم های فولادخوزستان و استقلال خوزستان دیدارهایی تدارکاتی برگزار کند.

در ابتدای این دیدار زمانی که مجید جلالی وارد ورزشگاه شد از سوی بازیکنان تیم های پایه استقلال خوزستان مورد حمایت قرار گرفت. این بازیکنان با شعار "جلالی خوش آمدی، تسلیت تسلیت" ضمن تشویق مجید جلالی، درگذشت پدر او را تسلیت گفتند.

بهروز مکوندی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز در بین تماشاگران حضور داشت و ضمن تماشای این دیدار، تیم سایپا را که تیمش هفته آینده باید به مصاف آن برود، آنالیز کرد.

در این دیدار میثم بائو در دقیقه 67 برای استقلال خوزستان وارد زمین شد و در اولین بازی خود برای تیمش، ضمن این که نشان داد بازیکن تاثیرگذاری است، یک پنالتی هم به سود آبی پوشان خوزستانی گرفت.

در این دیدار عبدالله ویسی از حمدالله آبدام که به تازگی از تیم امید به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوسته است، استفاده کرد و آبدام نیز در اولین بازی خود در لیگ برتر کشور، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 68 زمانی که سیدمهدی سیدصالحی بازیکن تیم سایپا قصد ورود به زمین مسابقه را داشت، به سمت ویسی رفت و با رخصت از او، وارد زمین شد.

این بازی در پایان با حساب 2 بر صفر به سود شاگردان ویسی به پایان رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار