تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۷۴۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی استاندار:
تلاش می کنیم تا مسابقات لیگ جهانی به بهترین شکل درخوزستان برگزارشود
فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در رشته فرنگی را به فال نیک گرفت و گفت : باتوجه به فرصت کم باقی مانده ، تلاش می کنیم که این مسابقات به بهترین نحو دراهواز برگزارشود.

مسابقات لیگ جهانی کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد در روزهای 13 و 14 آذرماه امسال در شهرهای اهواز و جویبار مازندران برگزار می شود و احتمالا اهواز میزبان مسابقات رشته فرنگی و جویبار میزبان کشتی آزاد خواهد بود.

خبیر سه شنبه در حاشیه دیدار امیرخادم رییس فدراسیون کشتی کشور با استاندار خوزستان که درمحل این استانداری انجام شد اظهار داشت : مسابقات لیگ جهانی کشتی یک رویداد بین المللی است که برای اولین بار به این شکل آن هم درجمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی افزود: طبیعتا ما برای تقویت ورزش کشتی استان خوزستان درسطح بین المللی و ملی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم که میزبانی این مسابقات خود گام موثری دراین راستا خواهد بود .

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: خوزستان به دلیل سابقه بسیاردرخشانی که در کشتی فرنگی دارد ، امروز این افتخار راپیدا کرد که میزبان این مسابقات جهانی باشد که برای مردم این خطه یک رویداد ورزشی مهمی خواهد بود.

خبیر از تدبیر و موافقت استاندار خوزستان برای میزبانی مسابقات جهانی لیگ کشتی فرنگی قدردانی کرد و گفت : خوشبختانه آقای مقتدایی استاندار خوزستان پذیرفت که این لیگ درخوزستان برگزارشود.

وی گفت : بر این اساس ماموریت یافتم که با فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان امر پشتیبانی برگزاری این لیگ را پیگیری و امکانات لازم را فراهم سازیم .
:
:
:
آخرین اخبار