تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۵۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت در آموزش مجازی؛ راهی برای پذیرفته شدن در عمره دانشجویی
دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا 28 آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم، در لیست قرعه‌کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشگاهیان ثبت‌نام کننده در عمره اجرا می شود و در سال های گذشته کل سهمیه بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و ثبت‌نامی‌های آن، در اختیار دانشگاه‌های کل کشور قرار می گرفت.

بر اساس تصمیمات ستاد عمره مقرر شد سهمیه دانشجویان علاقه‌مند به معارف دینی و موضوعات مرتبط به حج و عمره جدا شده و علاقه‌مندان به موضوعات مذکور به صورت ویژه در سامانه آموزش مجازی دوره های لازم را طی کرده و مجددا قرعه کشی شوند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، به دلیل حجم بالای کاربران این سامانه در روز اول مشکلاتی داشت، اکنون بعد از گذشت چند روز این مشکل حل شده و علاقه‌مندانی که نتوانستند در این دوره ها شرکت کنند، مجددا با ورود به سامانه آموزش مجازی و گذراندن دوره‌ها، شانس خود را برای پذیرفته‌شدن در عمره امتحان می‌کنند.

این دوره شامل آشنایی با احکام اولیه و آشنایی با تاریخ ائمه بقیع(علیهم السلام) است و در پایان هر درس سوالاتی از متقاضی پرسیده می‌شود و بعد از گذراندن دوره‌ها، آزمون پایان دوره از متقاضیان گرفته می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار