تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۶۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار از طرح جابه‌جایی بنکداران اهواز بازدید کرد
استاندار خوزستان به منظور بازدید از مراحل جابه‌جایی بنکداران از هسته مرکزی شهر اهواز، در راسته طلافروشان خیابان طالقانی حضور یافت.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: جابه‌جایی بنکداران از هسته مرکزی شهر و سامان‌دهی این ناحیه با همکاری بنکداران، مردم و کسبه محل به نحو خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاثیرگذاری این جابه‌جایی در سامان‌دهی وضعیت هسته مرکزی شهر، امیدوار هستیم صنوف دیگر نیز با همین روند و با تعامل جا‌به‌جا شوند تا شهر اهواز نفسی بکشد.

استاندار خوزستان گفت: جابه‌جایی بنکداران از هسته مرکزی شهر در باز شدن گره ترافیکی منطقه اثر خواهد داشت. با تلاش‌هایی که شهرداری، فرمانداری، شواری شهر، نیروی انتظامی، دادگستری و شورای تامین داشته‌اند، به سمت و سویی می‌رویم که بار ترافیکی اهواز کم شود و شهروندان به آسایش بیشتری دست یابند.

پس از بنکداران، دیگر صنوف مزاحم هم از مرکز شهر می‌روند

اسماعیل ارزانی، فرماندار اهواز، نیز در حاشیه این بازدید گفت: از 16 سال پیش قرار بوده که بنکداران از هسته مرکزی شهر اهواز جابه‌جا شوند که حدود 8 سال است این امر اجرایی شده و اکنون، تلاش‌ها به سرانجام رسیده است.
 
وی افزود: معضلات هسته مرکزی شهر اهواز یکی پس از دیگری حل خواهد شد و پس از بنکداران، بقیه صنوف مستقر در هسته مرکزی مورد بررسی قرار می‌گیرند و صنف‌های مزاحم، جهت جابه‌جا شدن از این منطقه شناسایی می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار