تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
پایگاه‌های امدادی هلال احمر اهواز در دهلاویه و چذابه برپا شد
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از برپایی ۲ پایگاه امدادی از سوی این جمعیت به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

فتح‌الله هاشم‌نژاد اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی 2 پایگاه امدادی از سوی هلال احمر اهواز برپا شد.

وی زمان آغاز به کار این پایگاه‌ها را هفتم آذر عنوان کرد و افزود: فعالیت این 2 پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر اهواز به مدت 20 روز تا 27 آذر ماه ادامه می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز به مکان‌های برپایی این 2 پایگاه امدادی اشاره کرد و گفت: یک پایگاه در روستای دهلاویه و محل شهادت شهید دکتر مصطفی چمران برپا شده و به زائران کربلای معلی و شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کند.

وی اضافه کرد: پایگاه امدادی دیگر نیز از سوی جمعیت هلال احمر اهواز در جاده سوسنگرد به چزابه در نزدیکی پل حردان برپا شده است.

هاشم‌نژاد درباره تجهیزات پزشکی و امکانات این 2 پایگاه امدادی نیز بیان کرد: در هر یک از این پایگاه‌ها 4 امدادگر و یک دستگاه آمبولانس حضور دارند.

وی تصریح کرد: همچنین در این پایگاه‌ها تجهیزات پزشکی نیز وجود دارد تا در صورت بروز حوادث احتمالی جاده‌ای امدادگران به یاری حادثه دیدگان بروند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در این ایستگاه‌ها به زائرینی که قصد سفر با پای پیاده به کربلای معلا را دارند نیز خدمات رسانی می‌کند و در صورت نیاز به درمان سرپایی، این خدمات به آن‌ها ارائه می‌شود و در صورت بروز مشکلات حاد‌تر به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده می‌شوند.

هاشم‌نژاد افزود: در کنار این 2 پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر اهواز چادرهایی نیز برپا شد تا زائران پیاده بتوانند برای ساعاتی در چادرها استراحت کنند و به مسیر خود ادامه دهند.
:
:
:
آخرین اخبار