تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرعشیان: استقبال تماشاگران از لیگ جهانی کشتی بی‌نظیر بود
رییس هیات کشتی خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد تیم‌های خوزستانی در لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان، گفت: در این مسابقات بیشتر افتخارات را تیم‌های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و منطقه آزاد اروند کسب کردند.

حسین مرعشیان اظهارکرد: سطح این رقابت‌ها بسیار عالی بود و 16 تیم در آن حضور داشتند و به نظرم در این مسابقات بیشترین افتخارات را تیم‌های خوزستانی کسب کردند.

وی افزود: تیم منطقه آزاد اروند در روز اول این مسابقات مقابل تیم روسیه 4 بر 4 به تساوی رسید ولی در جمع امتیازات 14 بر 15 شکست خورد و در نهایت هم که در جایگاه پنجم قرار گرفت و متاسفانه کسب سکو را از دست داد. به نظر من در این مسابقات، هم تیم اندیمشک و هم منطقه آزاد اروند با تعصب و خوب کشتی گرفتند.

رییس هیات کشتی خوزستان بیان‌کرد: به هر حال جای خوشحالی دارد که منطقه آزاد اروند که از نظر مالی غنی است، برای اولین‌ بار در کشتی ورود کرد و عنوان پنجم جهان را به دست آورد که این نتیجه بسیار قابل قبول است. در این تیم دو کشتی‌گیر آبادانی هم به نام‌های عباسی و اسدی حضور داشتند که هر دو این کشتی‌گیران در مسابقات‌شان به برتری رسیدند.

وی با بیان این‌که تیم‌های روسیه، ترکیه و بلاروس با نفرات خوب و عنوان‌دار خود در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: استقبال تماشاگران نیز از این رقابت‌ها بی نظیر بود و حتی طی صحبتی هم که با آقای عامل (گزارشگر کشتی) داشتم، او هم به چنین استقبالی در نقطه صفر مرزی که آبادان است، اشاره داشت.

مرعشیان درباره سالن برگزاری این مسابقات و این‌که آیا باتوجه به استقبالی که پیش‌بینی می‌شد از این مسابقات صورت بگیرد، امکان برگزاری مسابقات در سالن دیگری وجود نداشت؟ عنوان‌کرد: گنجایش این سالن تقریبا دو هزار نفر بود و طی بازدیدی که پیش از مسابقات از دو سالن کوثر و ولیعصر(عج) آبادان داشتیم، تصمیم بر این شد که باتوجه به این‌که شرایط سالن کوثر از سالن ولی‌عصر (عج) بهتر و رفت ‌و آمد اتوبوس‌های حامل ورزشکاران نیز به این سالن راحت‌تر است، مسابقات در این سالن برگزار شود. به هر حال از جهات مختلف که بررسی کردیم، دیدیم که سالن کوثر مناسب‌تر است.

وی در ادامه بیان‌کرد: خدا را شاکریم از این بابت که جام قهرمانی به ایران تعلق گرفت و از آن خوشحال‌تریم که این جام در استان خوزستان باقی ماند و من این افتخار بزرگ را به تمام مسوولان استان و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: رسول خادم هم طی مصاحبه‌ای که داشت از هیات کشتی استان جهت برگزاری این مسابقات تشکر کرد. من هم از پرسنل هیات کشتی خوزستان که در پشت صحنه کار برگزاری این مسابقات را برعهده داشتند و برای آن بسیار تلاش کردند، قدردانی می‌کنم. از آقای مقتدایی و معاون سیاسی- اجتماعی استاندار خوزستان، مسوولان شهرستان آبادان، کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل منطقه آزاد اروند نیز قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه درباره ساخت سالن‌های مناسب کشتی در استان با توجه به تعداد زیاد علاقه‌مندان به این رشته در خوزستان، گفت: مسوولان از شبکه‌های مختلف این مسابقات را دیدند و کار ما کمی سخت‌تر شد و مسوولان خوزستانی هم متوجه شدند که علاقه‌مندان به کشتی در استان کم نیستند و اگر فضا باشد، استقبال هم بیشتر می‌شود و امیدوارم در آینده شاهد باشیم که وضعیت سالن‌های‌مان بهتر از این شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار