تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۸۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری آیین بزرگداشت سردار تقوی‌فر در خرمشهر
آیین بزرگداشت شهید سید حمید تقوی‌فر مدافع حرم امامین عسکریین(ع) در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

ظهر امروز آیین بزرگداشت شهید سید حمید تقوی‌فر مدافع حرم امامین عسکریین(ع) در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

شهید تقوی‌فر مدافع حرم امامین عسکریین(ع) 6 دی‌ ماه امسال در منطقه عمومی سامرا در 110 کیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تکفیری و جنایتکار داعش به فیض شهادت نائل شد.

پیکر سردار شهید «حمید تقوی فر» سه شنبه هفته گذشته بر دوش مردم شهیدپرور اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد این شهر به خاک سپرده شد.

در آیین بزرگداشت سید حمید تقوی‌فر جمعی از فرماندهان سپاه، فرمانده نیروی دریایی، نیروهای انتظامی و فرماندهان نظامی و جمعی از مسئولان محلی، خانواده‌های شهیدان و مردم شهیدپرور خرمشهر حضور داشتند.

پیکر مطهر این شهید ابن‌الشهید پس از تشییع در تهران به اهواز منتقل می‌شود تا همزمان با سالروز حماسه به یاد ماندنی 9 دی با حضور مردم شهیدپرور خوزستان تشییع شود، اما مگر می‌شود مراسم وداع برگزار نشود و همشهریان و هم محله‌ای‌هایش برای آخرین بار فرزند خود را در آغوش نگیرند.

مسجد صاحب الزمان(عج) محله اسلام آباد در شهرستان کارون محلی است که برای شهید تقوی‌فر مراسم وداع برگزار می‌شود اما اهالی روستای ابودبس این شهرستان نیز به دلیل اینکه سال‌های سال با سید حمید زیسته‌اند درخواست می‌کنند تا پیکر شهید به این منطقه منتقل شود.

*شهید تقوی‌فر مردی کم ادعا و سختکوش بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در سخنان کوتاه خود به برخی از ویژگی‌های شهید تقوی اشاره می‌کند و می‌گوید: وی انسان بزرگواری است و پس از چند سال مبارزه با استکبار جهانی و دست نشانده هایش در عراق، در کنار حرمین عسکریین توسط گروه داعش به شهادت می‌رسد.

وی می‌افزاید: از ویژگی‌های مهم اخلاقی این شهید عزیز می‌توان به کم ادعایی و سختکوشی اشاره کرد و به حق نام وی را شهید جهاد و تقوا گذاشتند.

امام جمعه اهواز ادامه می‌دهد: حیف بود حاج حمید در بستر جان دهد و لیاقت داشت که در میدان نبرد با دشمنان اسلام شهید شود.

*تجدید پیمان خوزستانی‌ها با شهیدان

خوزستانی‌های شهیدپرور بار دیگر با آرمان‌های شهدای خود از جمله سردار شهید بهنام محمدی‌راد، شهید محمدرضا حقیقی، شهید محمودرضا حقیقی، سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی، سردار شهید کرم سیاهپور، سردار شهید علی رضا داوودی، سردار شهید سید عیسی موسوی و سردار شهید مصدق طاهری، عهد می‌بندند، تا راهشان را ادامه دهند و در دفاع از ولایت ثابت قدم باشند.

*سید حمید جان...

حالا که در بهشت میهمان شهیدان شده‌ای سلام ما را به شهید مرتضی محمدرضایی، شهید منصور شویشی‌زاده، شهید اکبر تک خارانی، شهید پیمان زارعی، شهید عباس صفری، شهید مهدی بهرامی، شهید حجت الله رحیمی، شهید محمد سلیمانی، شهید صمد ببرافکن، شهید مرتضی وزینی افشار، شهید اسحاق صابری‌نژاد، شهید ایمان قاضی‌زاده، شهید حسین ممبینی، شهید سید امین حیدری پیربلوط و شهید حبیب‌الله شرفی برسان.

*ای شهید عزیز...

از تو می‌خواهیم که در بهشت و در کنار شهید مرتضی حشمان، شهید پژمان شاهونوند، شهید محسن بختیاری خواه، شهید سید محمد موسوی، شهید دانیال چالنگی‌زنگنه، شهید جاسم مظری‌نژاد، شهید سید علی موسوی، شهید بهمن درویشی، شهید محمد اصلانی، شهید جواد زندی، شهید میثم حسنی، شهید محمد اسلامی و شهید منصور بروایه برای ما دعا کنی تا از مسیر حق خارج نشویم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار