تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۸۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بودجه 94 شهرداري اهواز تا پايان دی به شورا می رود
رييس شوراي شهر اهواز گفت: لايحه بودجه 94 شهرداري تا پايان ماه جاري به شورا ارایه می شود.

حجت الاسلام و المسلمين قربان علي سعادت نيا اظهار كرد: لايحه بودجه 94 شهرداري اهواز در حال آماده سازي است و پس از ارسال به شورا در اين ماه، سعي مي شود تمام كليات و جزئيات آن تا ماه آينده (بهمن ماه) در شورا مطرح و مورد ارزيابي و بررسي قرار بگيرد.

وي ادامه داد: رقم بوجه سال 93 شهرداري بسيار بالاتر از سال قبل از آن بسته شده؛ آينده نگري بسيار خوبي در اين زمينه صورت گرفته و تا اين ماه تقريبا بخش خوبي از بودجه محقق شده و به آنچه كه در بودجه پيش بيني شده بود دست يافتيم. همچنین درآمدهايي كه شهرداري براي تحقق بودجه 93 در نظر گرفته بود، از طرق مختلف تقريبا محقق شده که يكي از راهها درآمدهاي حاصل از ارزش افزوده بوده است.

رييس شوراي شهر اهواز افزود: براي بودجه 94 شهرداري كلانشهر اهواز قرار است نيازمنديهاي شهرداري در حوزه هاي مختلف شهري بيش از سال 93، مورد توجه قرار بگيرد بنابراين شوراي شهر آمادگي خود را براي پذيرش هرگونه نظر، درخواست و انتقاد از سوي شهروندان را دارد تا پس از بررسي اين موضوعات در صورت امكان نظرات شهروندان در بودجه 94 شهرداري گنجانده شود.

سعادت نيا اظهار كرد: اگر سالي 10 درصد از مسايل و نيازهاي شهروندان در حوزه شهري را به خوبي به سرانجام برسانيم بي شك در يك برنامه 5 يا 10 ساله، توسعه شهر اهواز در همه ابعاد را شاهد خواهيم بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار