تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۹۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حویزاوی عنوان كرد:
شهرداری خرمشهر از نقدهای سازنده استقبال می‌کند
شهردار خرمشهر گفت: از نقدهاي سازنده اي كه در شبكه هاي اجتماعي در راستاي اصلاح جامعه صورت مي گيرد استقبال مي كنيم.

محمد حویزاوی عنوان کرد: در نشستي كه با گروه اجتماعي فضاي مجازي (انديشه و بيان) داشتيم، زمينه را براي استفاده و استقبال از نقدهاي سازنده در راستاي اصلاح جامعه ايجاد كرديم زيرا مشارکت عموم شهروندان براي پیشرفت و عمران خرمشهر لازم است.

وی به نشست انجام شده با یکی از گروه های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته نشستی صمیمی با جمعی از اعضای گروه اجتماعی (اندیشه و بیان) با حضور جمعی از اعضای شورا و دفتر نماینده شهر در شهرداری این شهر برگزار شد که در این نشست دوستانه حساسیت و نگاه کارشناسانه فعالان اجتماعی و ورود آنها به بحث خدمات و عمران شهری و بررسی و تحلیل فعالیت های شهرداری به فال نیک گرفته شده و از این تبادل افکار و نقد و بررسی استقبال می کنیم.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: مشارکت عموم شهروندان به منظور عمران و پیشرفت و زیبا سازی شهر لازم است و پیشرفت و توسعه شهر در گرو مشارکت عمومی است.

حويزاوي در پایان گفتگو ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان این شهر تداوم این نوع جلسات را از عموم شهروندان خواستار شد و ضمن استقبال از نقدهای سازنده، این نوع کرسی آزاد اندیشی را گامي در راستای اصلاح جامعه و نه اتهام مسئولان دانست.

مدتی است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالان آزاد با تشکیل گروه هایی به نقد و تحلیل و بررسی عملکرد مسئولان پرداخته و با دادن نظرات و پیشنهادات اغلب مورد استقبال برخی از مسئولین شهری قرار گرفته اند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار