تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۹۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر خبر داد:
احداث ایستگاه آتش‌نشانی جدید خرمشهر
شهردار خرمشهر از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلون تومان برای احداث و تجهیز ایستگاه جدید آتش‌نشانی این شهر خبر داد.

محمد حویزاوی امروز اظهار داشت: با وجود اینکه دو ایستگاه آتش‌نشانی در خرمشهر وجود دارد اما در ضلع جنوبی شهر نیز نیاز به یک ایستگاه آتش‌نشانی احساس می‌شود.

وی با تاکید بر به‌کارگیری آخرین متدهای روز دنیا در ساخت این ایستگاه آتش‌نشانی، عنوان کرد: این ایستگاه آتش‌نشانی بر اساس طرح‌های جدید طراحی شده و از مدرن‌ترین آتش‌نشانی‌ها خواهد بود.

شهردار خرمشهر، اعتبار اختصاص داده شده به این منظور را بالغ بر 500 میلیون تومان دانست و گفت: اعتباری  بالغ بر 500 میلیون تومان جهت ساخت این پروژه از محل اعتبارات جاری شهرداری تعریف شده است.

حویزاوی در ادامه بیان داشت: کار احداث آن را یک شرکت خصوصی انجام می‌دهد و پیمانکار مجری این پروژه، یکی از بسیجیان و رزمندگان است که با دلسوزی و جدیت به تکمیل کار اهتمام دارد. این پروژه در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است.

این مسئول، از سفارش دستگاه‌های جدید برای این ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد و ادامه داد: همیاران شهرداری در حال تامین سه دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه آمبولانس بنز هستند و کارهای مقدماتی آن نیز انجام شده است.

حویزاوی در پایان اذعان داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این منظور رقمی معادل یک میلیارد تومان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار