تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۹۵۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محوطه روبروی مسجد جامع خرمشهر در حال زیباسازی است
شهردار خرمشهر گفت: محوطه روبروی مسجد جامع خرمشهر که همواره محل تجمع کاروان های راهیان نور بوده، در حال زیباسازی است.

محمد حویزاوی اظهار کرد: مسجد جامع خرمشهر، نماد این شهر و شاید نماد مقاومت همه مردم ایران به شمار می رود زیرا این مسجد، یادآور نغمه پیروزی رزمندگان اسلام هنگام فتح خرمشهر است به همین دلیل باید نگاه ویژه ای به بازسازی و نگهداری این نماد فرهنگی خرمشهر داشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس، کاروان های راهیان نور که در طول سال حضوری همیشگی در خرمشهر دارند، همیشه این مکان را به عنوان محل توقف خود انتخاب می کنند به همین دلیل نوسازی مناطق اطراف این مسجد همیشه در دستور قرار داشته و هم اکنون به شکل زیبایی در حال انجام است.

شهردار خرمشهر با اشاره به اینکه پروژه بازسازی محوطه روبروی مسجد جامع توسط شهرداری تهران در حال انجام است، اظهار کرد: هفته آینده قرار است به همراه فرماندار خرمشهر سفری به تهران داشته باشیم و جلسه ای در خصوص انجام پروژه های عمرانی در خرمشهر با وزیر کشور انجام دهیم.

وي در خصوص فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر عنوان کرد: در پی دستور شهردار تهران برای انجام برخی پروژه ها در خرمشهر، در روز هشتم آذر ماه  سال جاری دو گروه از شهرداری تهران پس از ورود به خرمشهر و به طور کامل مستقر شدند.

وی ادامه داد: گروه پیمانکاری اعزامی از تهران از بهترین و خبره ترین گروه پیمانکاری شهرداری تهران بوده که در شهرداری خرمشهر مستقر و قرار بر این شد به مدت سه ماه یعنی تا پایان سال جاری تمام شهر خرمشهر را پاک سازی و نخاله برداری شود.

شهردار خرمشهر عنوان كرد: همچنین تمامی ماشین آلات سنگین و سبک و دستگاه های مکانیزه مورد نیاز این دو گروه نیز از شهر خرمشهر تهیه و مورد استفاده قرار گرفت.

حويزاوي گفت: بعد از اتمام فعالیت این گروه های اعزامی، گروه های دیگری که در بحث خدمات شهری اعم از عمران، آسفالت و ترافیک هستند در روزهای آتی به این شهر وارد شده و مشغول به کار مي شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار