تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۹۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خبر داد:
پیگیری برنامه‌های دهه فجر هندیجان با تشکیل 17 کمیته
فرماندار هندیجان از پیگیری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان با تشکیل 17 کمیته برنامه‌ریزی خبر داد.

احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور همه مسئولان ادارات و سازمان‌ها در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به همت همه دستگاه‌های اجرایی امسال می‌خواهیم یک دهه فجر با برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد تجربه‌های بهتری کسب می‌کنیم و این تجربه‌ها را باید در برنامه‌های دهه فجر اجرایی کنیم.

فرماندار هندیجان گفت: با اقدامات صورت گرفته هر سال شاهد پیشرفت نظام اسلامی در تمام زمینه‌ها و شاهد دستاوردهای عظیمی اعم از علمی صنعتی و نظامی و... هستیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان با بیان اینکه با درایت رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری تاکنون همه توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب شده است افزود: باید دستاوردهای انقلاب را به مردم نشان دهیم تا رضایتمندی هر چه بیشتر آنان به تصویر کشیده شود.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: اگر نظام دستاوردی برای این کشور و مردم نداشت قطعا رضایت مردم را همراه نداشته و این حضور با شکوه مردم در همه مراسم‌ها به‌ویژه 22 بهمن نشانه عملکرد خوب نظام است.

وی در ادامه گفت: امروز همه شاهد هستند که با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب ما بر اساس همان اصول اسلامی پیش می‌رویم و در سطح بین‌الملل با قدرت و با عزت ظاهر می‌شویم.

فرماندار هندیجان افزود: امروز تمام دنیا به ایران نیاز دارند و این عزت و عظمت نشانه دو چیز است؛ اول اسلامی بودن نظام و دوم نظام ولایت فقیه و اصلی که امام خمینی(ره) از روزهای اول پیروزی بر آن تاکید داشتند که امروز در راس آن رهبری دانا، توانمند، باصلابت و هوشیار سکان این کشتی را در دست دارد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: مقام معظم رهبری در تمام مراحل خطر این نظام را هدایت کرده و این کار بزرگ کار هر کسی نمی‌تواند باشد.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان گفت: آنچه که در انقلاب‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم نداشتن رهبری آگاه بوده که این جریانات را با شکست مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه خیمه‌گاه عظیم نظام و ملت است عنوان کرد: باید مسئولان همه در صحنه باشند و کمک کنند و دستاوردهای انقلاب را به صورت نمایشگاه محقق سازند.

وی با بیان اینکه انقلاب را باید به نسل جوان معرفی کرد افزود: ستاد دهه فجر شهرستان 17 کمیته دارد که وظایف همه آنها مشخص شده و باید کارهای مربوط به این ایام‌الله را با جدیت هر چه تمام پیگیری و انجام دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار