تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۸۰۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار هندیجان:
مانور مبارزه با مواد مخدر در هندیجان برگزار می‌شود
معاون فرماندار بندر هندیجان با بیان اینکه مانور مواد مخدر هندیجان برگزار می‌شود، گفت: یکی از برنامه های این مانور نمایشگاه عکس از اثرات مخرب مواد مخدر است.

نشست ویژه مانور مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان امروز با حضور معاون فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسؤلان محلی شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

امیرعلی توسلی در این جلسه اظهار داشت: بعضی از آسیب‌های اجتماعی خطرناک و نابودکننده هستند که اعتیاد به انواع مواد مخدر از ویران کننده‌ترین عوامل خانواده‌ها است.

وی افزود: می‌توان کانون گرم خانواده‌ها و جامعه را با فرهنگ سازی و یک عزم ملی در مقابل مواد ویران کننده مخدر محافظت کرد.

معاون فرماندار بندر هندیجان با بیان اینکه مواد مخدر در میان جوانان در حال شیوع است گفت: با آموزش‌های مناسب در قالب کارگروه‌های تخصصی و اطلاع رسانی به موقع باهمکاری تمام ادارات، و ارگان‌ها جوانان جامعه را از آسیب‌های انواع موادمخدر هوشیار و آگاه ساخت.

توسلی عنوان کرد: با مشارکت مردم و نیروی انتظامی و دیگر ادارات مربوطه در هندیجان باید کنترل و پیشگیری کرد تا کانون خانواده‌ها گرم وپایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هندیجان به دلیل نبود امکانات مناسب تفریحی و سرگرم کننده بیشتر در معرض آسیب‌های مواد مخدر است، گفت: با مشارکت مردم در کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای می‌توان این کمبودها را جبران کرد.

معاون فرماندار بندر هندیجان با بیان اینکه مانور مواد مخدر هندیجان برگزار می‌شود، افزود: در این مانور نمایشگاه عکس اثرات مخرب مواد مخدر برپا می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار