تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۰۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:
اختصاص 200 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های امکاناتی معلولان در منطقه اروند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی معلولان خبر داد.

اسماعیل زمانی در حاشیه جشنواره توانمندی‌های معلولان منطقه آزاد اروند با تاکید بر مسئولیت سازمان‌های مردم‌نهاد در برابر قشر آسیب‌پذیر جامعه همچون معلولان، اظهار داشت: این نهادها می‌توانند به آسیب‌دیدگان کمک کنند و من نیز قول می‌دهم تا زمانی را برای رسیدگی به امور این انجمن‌های مردم نهاد اختصاص دهم.

وی ادامه داد: از خیران که در امر معلولان فعالیت می‌کنند انتظار داریم تا حد توان کمک کرده و آنان که در امر توانبخشی فعالیت می‌کنند کارشان را توسعه دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، حمایت خود را از معلولان و فعالان در راستا کمک به این قشر اعلام کرد و از اختصاص کمک‌های زیربنایی به معلولان توسط سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد در حد توان امکانات و کمک‌های زیربنایی برای معلولان را فراهم و دستگاه‌های مورد نیازشان را در حد مطلوب تا پایان امسال تهیه کنیم.

زمانی ساخت زیرساخت‌ها را از وظایف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند دانست و عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند ساخت زیرساخت‌ها است که در این راستا 200 میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ساخت زیرساخت‌ها به تدریج در حال اجراست و امیدواریم تا سال آینده شاهد ساخت زیرساخت‌های خرمشهر، آبادان و مینوشهر باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه خدمات شهری منطقه اروند در اثر جنگ با مشکلات بسیاری مواجه است، افزود: امیدواریم بتوانیم زیرساخت آب و فاضلاب و روستاها را بازسازی کرده و به‌ویژه در خرمشهر که دچار خرابی‌های بیشتر شده اعتبارات افزون‌تری برای سازندگی این شهر اختصاص دهیم.

زمانی در پایان متذکر شد: بازسازی ساختمان‌ها، توسعه خرمشهر و آبادان، جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از جمله اقدامات در حال انجام سازمان منطقه آزاد اروند است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار