تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۸۰۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا؛ اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع ۹۴ خوزستان
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: اسامی و نشانی کاروان‌ها و آژانس‌های حج تمتع ۹۴ در استان خوزستان فردا دوم بهمن، از طریق پایگاه‌های اینترنتی و جراید محلی اعلام می‌شود.

ناصر حویزاوی درباره شرایط انتخاب آژانس‌ها و کاروان‌های حج تمتع 94 اظهار کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتمع 94 در استان خوزستان از ساعت 9 شنبه 4 بهمن می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام در 19 کاروان اعلام شده در سراسر استان خوزستان برای تکمیل ظرفیت نزدیک به سه هزار زائر اقدام کنند.

وی بر لزوم انجام ثبت‌‌نام زائران در شهر متبوع خود تاکید کرد و افزود: به‌دلیل تعدد جلسات کاروان‌ها با حضور مدیر و پزشک کاروان بر این اساس به منظور جلوگیری از تردد زائران به مرکز استان نیروهای بومی برای هر کاروان انتخاب شده تا زائران علاوه بر قرار گرفتن در کنار خویشاوندان با فرهنگ بومی خود از مسائل پزشکی، احکام و مدیریت بومی بهره‌مند شوند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: امکانات کاروانی همه شهرستان‌های خوزستان برابر بوده و هیچ شهری نسبت به شهر دیگر اولویت ندارد. ودیعه‌گذاران و زائران دارای اولویت 15/12/84 به مدت یک هفته برای انجام ثبت‌‌نام فرصت دارند و در صورت مراجعه نکردن تاریخ‌های بعدی اعلام خواهد شد. همچنین به محض تکمیل ظرفیت کاروان‌ها سامانه به صورت خودکار بسته خواهد شد.

وی گفت: حج تمتع 94 زائران استان خوزستان مدینه‌بعد خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار