تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۸۰۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خروج هواپیما از باند فرودگاه در تبریز
خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه تبریز مسافران مشهد را به وحشت انداخت.

خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه تبریز مسافران مشهد را به وحشت انداخت. مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی سانحه هوایی در فرودگاه تبریز را تکذیب کرد و گفت: این حادثه آن‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده نیست.

به گزارش ایران، پس از انتشار اخباری مبنی بر سانحه هوایی دوشنبه فرودگاه تبریز و خروج «هواپیمای شرکت زاگرس‌ایر از باند پیش از پرواز به مقصد مشهد، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: حادثه‌ای در ساعت 15/15 دوشنبه اتفاق افتاد که در آن یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی زاگرس که قصد عزیمت به مشهد را داشت پیش از پرواز در ابتدای باند و هنگام دور زدن جهت انجام پرواز از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.

محمد صفایی با اشاره به اینکه به هیچ یک از مسافران خوشبختانه کوچک‌ترین آسیبی نرسیده است، گفت: بلافاصله پس از این اتفاق، نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه بسرعت مسافران را از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از آن اقدامات برای احیا و ورود هواپیما به باند صورت گرفت، افزود: پس از یک ساعت تلاش همکاران ایمنی زمینی و خدماتی این اداره کل و نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه، این هواپیما توسط خودروی یدک‌کش به رمپ فرودگاه منتقل شد. وی افزود: هیچ مشکلی برای این پرواز و مسافران آن پیش نیامد و تمامی مسافران با پرواز جایگزین شماره 4056 ساعت 21:15 به سمت مشهد مقدس پرواز کردند.
:
:
:
آخرین اخبار