تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۱۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: کی‌ روش نباید از اینکه مردم دوستش دارند سو استفاده کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش گفت:" او نباید از محبوبیتی که بین مردم ایران دارد، سوءاستفاده کند."

عبدالله ویسی درمورد چالش کارلوس کی‌روش با مربیان استقلال و پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:" من اعتقاد دارم این وضعیت به سود فوتبال ایران نیست. قلعه‌نویی خودش مربی تیم ملی بوده و در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. کی‌روش هم یک مربی شناخته‌شده و کارنامه‌دار در فوتبال دنیاست. من نمی‌دانم چه کسی درست می‌گوید و چه کسی اشتباه می‌کند ولی معتقدم آنها نباید حرف‌های بدی به هم بزنند."

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود:" مربیگری در فوتبال دارای ارزش و اعتبار است و نباید حرمت‌ها از بین برود. من معتقدم مسئولان فدراسیون فوتبال باید یک جلسه هم‌اندیشی برگزار کنند تا سرمربی تیم ملی با مربیان لیگ برتری درمورد خیلی از مسائل صحبت کنند."

ویسی درمورد ترک ایران توسط کی‌ روش و ابهام در ادامه همکاری این مربی با تیم ملی خاطر نشان کرد:" در اینکه مردم ایران کی‌ روش را دوست دارند شکی وجود ندارد. با این حال من معتقدم کی‌روش نباید از این موضوع سوءاستفاده کند."

وی در خاتمه تصریح کرد:" من اعتقاد دارم فدراسیون فوتبال از لحاظ بحث مالی و همچنین برگزاری اردوها چیزی برای کی‌روش کم نمی‌گذارد. شاید در بحث بازی‌های دوستانه حق با کی‌ روش باشد ولی درمورد مسائل دیگر فدراسیون کوتاهی نکرده است. من در نهایت امیدوارم کی‌ روش بماند، چون این اتفاق به سود فوتبال ایران است."
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار