تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۱۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز تاکید کرد
لزوم تحول در امور اداری دستگاه‌های اجرایی رامهرمز
فرماندار رامهرمز بر ایجاد تحول در روند امور اداری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تاکید کرد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، مسئولان ادارات باید گزارشی مکتوب از روند کار خود طی یک سال گذشته هر چه سریع‌تر به فرمانداری ارائه دهند.

وی ادامه داد: مسئولان در انجام امور اداری باید نظم و سرعت عمل بیشتری را در پاسخگویی به ارباب رجوع مدنظر قرار دهند و باعث رضایتمندی مردم شوند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: از طریق معاونت اجتماعی استانداری هیئتی به عنوان تکریم ارباب رجوع و سرعت عمل ادارات در رسیدگی به امور مردم به طور سرزده به ادارات آمده و عملکرد هر اداره را مورد بررسی قرار می‌دهند.

سمالی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نیز باید گزارش سالیانه خود را به این فرمانداری ارائه داده و به اطلاع عموم نیز برسانند تا مردم در روند کاری و فعالیت‌های آنان قرار گیرند.

وی همچنین عنوان کرد: نسبت به کیفیت کارها نیز باید حساس بوده و بدانیم که چه خدماتی را حتی در روستاها و دهیاری‌ها انجام داده و به چه نسبت پیشرفت داشته‌ایم.

فرماندار رامهرمز گفت: مسئولان باید از کارکنان و کارشناسان خود بخواهند تا در امور اداری خود تحول ایجاد کنند و بر سرعت عمل و دقت در انجام امور مردم تلاش و کوشش کرده و در این زمینه هیچگونه قصوری قابل قبول نیست.

سمالی، ضمن تاکید بر اشتغالزایی در شهرستان افزود: طرح توسعه کارخانه گچ رامهرمز را در دستور کار داریم و به‌ زودی کلنگ احداث کارخانه تولید کربنات سدیم و کارخانه فولاد را رامهرمز به زمین خواهیم زد.

وی در پایان از همکاری صمیمانه بسیاری از ادارات شهرستان که نهایت همکاری را در ارائه امکانات و اختصاص زمین جهت احداث کارخانه‌های مذکور انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار