تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۱۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان خبر داد:
صرفه‌جویی 2 میلیارد ریالی در شرکت آبفای خوزستان
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان از صرفه‌جویی بیش از 2 میلیارد ریالی برای این شرکت در سطح استان خبر داد.

محسن درفشان صبح امروز در جمع خبرنگاران از آماده شدن برنامه سال آینده این معاونت خبر داد و اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه کاری سال آینده افزایش سطح کیفی کار امور مشترکین خواهد بود.

وی اجرای ماده واحده تبصره 3 در استان با تصویب شورای اسلامی شهرها، کسب درآمد از پروژه‌های اجرا شده از محل اوراق مشارکت، به سوددهی رساندن عملیات فروش از طریق نظارت دقیق بر کار قاریان کنتور و شناسایی و حذف اشتراکات راکد و غیرمجاز و همچنین ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت در تمام شهرهای استان را از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت در سال آتی عنوان کرد.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان، در تشریح برنامه‌های تعیین شده گفت: طبق ماده واحده تبصره 3 شرکت‌ها می‌توانند بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح‌ها را از طریق مشارکت مالی مردم تامین کنند که در حال حاضر رایزنی‌ها با شورای شهرها برای عملیاتی کردن این بخش از قانون در حال انجام است.

درفشان ادامه داد: همچنین طی دو سال گذشته پروژه‌های بسیار بزرگی از طریق اوراق مشارکت در استان انجام شده که برای به سوددهی رساندن این پروژه‌ها با کمک بخش خصوصی راهکارهایی نیز اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه وجود 30 هزار اشتراک راکد و قرائت نشده را یک خطای بزرگ در امر قرائت برشمرد که با ایجاد یک تحول ساختاری امیدوار به برای رفع این خطا در سال آینده هستیم اضافه کرد: علاوه بر این شناسایی و تبدیل انشعابات غیرمجاز از دیگر برنامه‌های امور مشترکین در راستای سیاست‌های درآمدی شرکت است.

درفشان با اشاره به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان عنوان کرد: تاکنون 13 خدمت به دفاتر پیشخوان واگذار شده که به صورت آزمایشی در پنج شهر با موفقیت اجرا شده و بیش از 2 میلیارد ریال صرفه جویی مالی برای شرکت به همراه داشته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار