تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۲۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی :
امسال بهترین سال کشتی فرنگی ایران بود
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه به جرأت می‌توان گفت سالی که در آن هستیم از بهترین سال‌های کشتی فرنگی ما بوده است، گفت: به‌دنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم.

حسن رنگرز اظهار داشت: وضعیت آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خوب است اما تلاش ما این بوده که از همه ظرفیت‌های تیم استفاده شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های جدی بین تیم‌های ایران، آذربایجان و روسیه وجود دارد باید با آمادگی کامل وارد شویم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: از سعید عبدولی خواستیم که به تیم بپیوندد اما متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی که داشت به تیم ملحق نشدند.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان افزود: امید نوروزی نیز در اردوی ما که به مسابقات جام جهانی که میزبان آن هستیم ختم می‌شود در تیم حضور دارد.

رنگرز با بیان اینکه به جرأت می‌توان گفت سالی که در آن هستیم از بهترین سال‌های کشتی فرنگی ما بوده است، عنوان کرد: در ابتدای سال در مسابقات جام جهانی قهرمانی را تجربه کردیم.

وی افزود: در میانه راه و در شهریور ماه نیز برای اولین بار قهرمان جهان شدیم و امیدواریم که انتهای سال را هم با تکرار و تثبیت قهرمانی به پایان برسانیم و بتوانیم جام قهرمانی را همچنان حفظ کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه دیدار تدارکاتی در اسفند ماه و در مجارستان را پیش رو داریم، بیان کرد: جام نیکولاپتروف نیز بعد از آن در انتظار ما است که این جام در واقع قهرمانی آسیا و انتخابی تیم ملی است.

رنگرز تمرکز امسال تیم ملی کشتی فرنگی ایران را با توجه به اردوهای متعددی که داشته بر روی قهرمانی خواند و گفت: امیدواریم دفاع جانانه‌ای از مقام قهرمانی خود داشته باشیم.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: کشتی فرنگی
:
:
:
آخرین اخبار