تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۳۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
تأمین نیروی کار از استان های دیگر با وجود بیکاری در خوزستان ظلمی بزرگ در حق مردم است
آیت الله موسوی جزایری، به مسأله اشتغال اشاره کرد و افزود: با وجود جوانان بیکار در استان و فعالیت دستگاه های اقتصادی از جمله شرکت های نفت و پتروشیمی، تأمین نیروی کار از استان های دیگر ظلمی بزرگ است که خداوند این ظلم را بدون کیفر نخواهد گذاشت.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز، به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار نفتی بودن و دولتی بودن را دو مشکل نظام اقتصادی ایران برشمردند که این مسأله نیاز به توجه و رسیدگی دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به تأکید رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت های جامعه و مردم اشاره کرد و اظهار داشت: هرگاه مردم در صحنه حاضر شوند کارها به خوبی و با سرعت انجام می شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حربه تحریم اقتصادی که در دستان دشمن قرار دارد، گفت: تحریم به معنای احتیاج داخل به کشورهای خارجی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری راه حل گذر از تحریم ها را اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تهدید پذیر نیست و بر پایه مردم و نیاز داخل پایه گذاری شده است.

اقتصاد ایران اسلامی باید شکست ناپذیر شود

امام جمعه اهواز با بیان این که در مقوله اقتصاد مقاومتی منشأ های وابستگی خارجی به صورت کامل از بین می رود، گفت: اقتصاد ایران اسلامی باید شکست ناپذیر شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مصرف کنندگان کالاهای خارجی باید با غیرت ملی به استفاده از کالاهای داخلی روی آورند، اظهار داشت: برای ارتقاء کشور راهی جز روی آوردن به اقتصاد داخلی نداریم.

وی به استعداد های درونی کشور و وجود داشمندان بسیار و با تجربه در زمینه های گوناگون از جمله تولید انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: پیچیده ترین تکنولوژی دنیا مسأله انرژی هسته ای است، که دانشمندان نظام اسلامی توانستند به آن دست یابند.

اقتصاد مقاومتی سبب وابستگی دیگر کشورها به ایران خواهد شد

امام جمعه اهواز با بیان این که با توکل بر خدا، توسل به اهل بیت (س) و توجه ویژه به استعدادهای درونی می شود خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تکیه بر اقتصاد داخلی با پشتوانه مردم جامه عمل پوشاند گفت: اقتصاد مقاومتی سبب وابستگی دیگر کشورها به ایران خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: اعتماد به نفس و دوری از نا امیدی ها را از دیگر ملزومات اقتصاد مقاومتی است.

وی به مسأله اشتغال و اشاره کرد و افزود: با وجود جوانان بیکار در استان و فعالیت دستگاه های اقتصادی از جمله شرکت های نفت و پتروشیمی، تأمین نیروی کار از استان های دیگر ظلمی بزرگ است که خداوند این ظلم را بدون کیفر نخواهد گذاشت.

امام جمعه اهواز به مجموعه توسعه نیشکر اشاره کرد و افزود: زمین هایی که از مردم در بیست و پنج سال پیش از سوی این شرکت خریداری شد از لحاظ قیمت رضایت بخش نبود و در رابطه با آن قیمت ها تجدبد نظر شد و با پرداخت مبالغ مورد نیاز صاحبان زمین رضایت آن ها تأمین گردید و بنده از این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر می کنم.

تقدیر آیت الله موسوی جزایری از اقدام خداپسندانه شرکت توسعه نیشکر

آیت الله موسوی جزایری در ادامه گفت: شرکت نیشکر در اقدامی دیگر اولویت استخدام را نزدیک بودن محل سکونت به شرکت و یا همان بومی بودن قرار داده است که امیدواریم دیگر شرکت ها نیز از این قانون که خواسته ای شرعی و خداپسندانه است تبعیت کنند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) در پنجم جمادی الثانی و همزمانی آن با روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا از امام سجاد(ع) بیمار کربلا و ایتام امام حسین(ع) پرستاری کرد؛ به همین جهت روز ولادت آن حضرت به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جایگاه پرستاران را در نظام جمهوری اسلامی والا و ارزنده توصیف کرد و افزود: جامعه پرستاری دلسوزانه در رابطه با بهبودی و سلامت بیماران تلاش می کنند و جا دارد از همه آن ها تقدیر و تشکر کنم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
0
با سلام و عرض ادب .
احتراما . با تغییرات مدیریتی بعمل آمده در شرکت هواپیمایی نفت واقع در محل فرودگاه بین المللی اهواز و حضور مدیران مرکزنشین غیر هواپیمایی و یا غیر نفتی در یک اقدام عجیب و غریب و بیسابقه و برای اولین بار علیرغم حضور و صنف محترم پیمانکارات نیروهای انسانی و خدماتی از یک پیمانکار تهرانی ساکن و مستقر در تهران عقد قرارداد شده است . واقعا استان خوزستان از تامین پیمانکار نیروی انسانی مورد نیاز عاجز . نتوان و درمانده است .
:
:
:
آخرین اخبار