تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۸۳۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اختصاص 33 میلیارد تومان برای انتقال آب شرب به رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از تصویب 33 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب شرب به رامهرمز خبر داد.

شمس‌اله بهمئی امروز اظهار کرد: مسئولان، نمایندگان دولت در هر شهرستان هستند و باید با تلاش و فعالیت خود بتوانند ضمن فراهم آوردن رضایت مردم در هم افزایی و مشارکت با مردم تاثیر بسیار برجسته‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: آنچه همه مردم را به این نظام دلبسته کرده، اعتقادی است که مردم نسبت به انقلاب داشته‌اند و برای حفظ نظام در همه عرصه حضور فعال خواهند داشت.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرستان رامهرمز و رامشیر حدود 10 درصد طرح مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی در حال انجام است که کافی نیست و این دو شهرستان می‌توانند در بخش کشاورزی به اوج برسند.

وی افزود: عمده مشکلات ما در آب شرب شهری، شبکه فرسوده آب رسانی است که نیاز به تامین اعتبار و بازسازی کلی دارد.

بهمئی تاکید کرد: 33 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب از سد کارون 3 به رامهرمز در نظر گرفته شده که لوله‌های آن خریداری شده و در حال انتقال به رامهرمز است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌ زودی کلنگ احداث مجتمع اداری رامهرمز در حوالی فلکه سیلوی این شهر به زمین زده خواهد شد تا ادارات بتوانند در یک مکان متمرکز شده و دسترسی مردم به ادارات آسان‌تر شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار