تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۸۳۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسكوچيچ: بايد با تمركز بالايي مقابل السد بازی کنیم
سرمربي تيم فوتبال فولاد ايران با اشاره به آمادگی بازیکنانش برای حضور در اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:​ بايد با تمركز بالايي مقابل السد بازی کنیم.

​دراگان اسكوچيچ در نشست خبري پيش از بازي با السدقطر در ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: اين بازي اولين ديدار ما در این رقابت‌ها است که اميدوارم بسيار خوب شروع كنيم. السد تیم قابل احترام و با استعدادي است و بازيكنان بسيار خوبي در اختيار دارد و ما بايد با تمركز بالايي مقابل آن‌ها قرار بگیریم.

وي بيان كرد: هر تيمي نقاط ضعف و قوتي دارد كه ما سعي مي​كنيم تمركزمان روي نقاط ضعف حريف باشد. نقطه مثبتي كه من ديده​ام تجربه فولاد و من، از تيم السد و تقابل مجددمان با اين تيم است. خود من در سال 2011 اين تجربه را داشتم كه با اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا تقابل داشته باشم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتظاری كه داريم اين است كه خوب بازي كنيم و اين رقابت​ها را با برد شروع كنيم و از هواداران انتظار دارم كه با حضور پرشورشان ما را مورد حمايت قرار دهند.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به دو شكست متوالي‌ای كه فولاد در ليگ برتر داشته است تا چه اندازه براي اين مسابقه آماده هستید؟ عنوان كرد: در دیداری كه هفته گذشته نتيجه را واگذار كرديم بازیکنان ما در انتظار بازي با السد بودند تا بازي با سايپا. متاسفانه بازيكنان ما قبل از بازي با سايپا تمركزشان روي بازي با السد بود و اگر اکنون هم چنين باشد فكر كنم فردا شروع خوبي داشته باشيم.

اسكوچيچ همچنين در پاسخ به سوال ديگري كه تيم​هاي الهلال عربستان و لوكوموتيو ازبكستان را چطور ارزيابي مي​كنید؟ گفت: تيم السد را مورد تجزيه و تحليل قرار داده‌ام و درباره بقيه حريفان بعد صحبت خواهم كرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري كه اگر تيم السد بازي بسته​اي را ارايه دهد چه راهكاري براي اين‌كه فولاد نتيجه بگيرد داريد؟ خاطرنشان‌كرد:​ بازي​هايي كه ما مقابل سپاهان و سايپا انجام داديم شرایط مخصوص به خودش را داشت و هر بازي شرایط خاص خود را دارد. فكر مي​كنم بازي السد بسته نيست و فردا فوتبالي انجام می‌شود كه هر دو تيم خلق موقعيت می‌كنند و تماشاگران لذت می‌برند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد ایران در پاسخ به اين سوال كه چرا در دو بازي گذشته در ليگ برتر كشور از فولاد بازي جانداري شاهد نبوديم؟ گفت: فكر كنم فردا از اين نظر مشكلي نداشته باشيم و بازيكنان‌مان با آمادگي كامل در زمین حضور پيدا كنند.

وي درباره اين‌كه ابن‌قاسم طي مصاحبه‌اي اعلام كرده است كه رفيعي و رحماني به ليست آسیایی فولاد اضافه شده​اند، خاطرنشان‌كرد: وضعيت اين بازيكنان به گونه​اي است كه سه چهار ماه است كه با ما هستند ولي هنوز مجوز بازي‌شان صادر نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار