تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تماشاگران فولاد کم‌نظیرند
اموته: فولاد سال گذشته قوی‌تر بود
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: فولاد سال گذشته قوی‌تر از امسال بود.

حسین اموته پس از تساوی بدون گل مقابل خوزستان در نشست خبری گفت: به فولاد و هوادارانش تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود و مسابقه تماشاگرپسندی از کار درآمد. دو تیم فوتبال کلاسیکی را ارائه کردند. هر دو تیم فرصت‌های گلزنی به دست آوردند. البته ما می‌توانستیم برنده مسابقه شویم اما بازیکنان ما قدر فرصت‌ها را ندانستند. با این حال از مساوی در شهر اهواز و مقابل این تماشاگران پرشور راضی هستم.

وی ادامه داد: در نیمه اول تدافعی بازی کردیم چون نمی‌خواستیم تمام توان خود را هدر دهیم. دو روز دیگر بازی بسیار حساسی در لیگ قطر داریم. در نیمه اول سعی در کنترل حریف داشتیم.

سرمربی السد در مورد اینکه فولاد خوزستان را چطور تیمی دید؟ گفت: فولاد فصل گذشته قوی‌تر از امسال بود. ما خودمان را برای فولاد فصل گذشته آماده کرده بودیم. در نیمه اول به ما فشار آورد اما ما آنها را کنترل کردیم.

اموته در مورد اینکه حضور پرشور تماشاگران مشکلی برای این تیم ایجاد نکرد گفت: ما یک تیم کاملا حرفه‌ای هستیم و هیچ استرسی تماشاگر نمی‌تواند به ما وارد کند البته از نظر ذهنی خسته‌ بودیم. با این حال اعتراف می‌کنم تماشاگران فولاد در فوتبال کم‌نظیرند.

وی در مورد اخراج بازیکن فولاد گفت: اخراج بازیکن فولاد به سود تیم ما شد. در مجموع هم باید از میهمان‌نوازی باشگاه فولاد و هواداران این تیم تشکر کنم که هر دو تیم را تشویق کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار