تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۸۳۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های معراج شهدای اهواز در فاطمیه اول اعلام شد
خوزنیوز: مسئول معراج شهدای اهواز برنامه‌های این مکان در ایام فاطمیه اول را اعلام کرد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ سرهنگ رحیم آقایی‌پور به تشریح برنامه‌های یادمان معراج شهدای اهواز در فاطمیه اول پرداخت و اظهار کرد: این برنامه‌ها با حضور کاروان های راهیان نور از سراسر کشور و عموم مردم خوزستان برگزار می‌شود.

وی شروع برنامه‌های فاطمیه اول در معراج شهدای اهواز را از روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه اعلام کرد و ادامه داد: این مراسمات به مدت ۳ شب برگزار خواهد شد.

مسئول یادمان معراج شهدای اهواز بیان کرد: در شب نخست برنامه‌های فاطمیه اول، حاج حسین یکتا، فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) سخنرانی می‌کند و مصطفی مروانی از مداحان اهوازی به مداحی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

وی با بیان این که برنامه‌های فاطمیه اول در کنار پیکر مطهر ۵۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شب دوم نیز عظیم ابراهیم‌پور به روایتگری می‌پردازد و امین صوفی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خوزستان مرثیه سرایی می‌کند.

آقایی‌پور در ادامه به برنامه های شب سوم فاطمیه اول در معراج شهدای اهواز اشاره کرد و افزود: سخنرانی این برنامه بر عهده حجت الاسلام سعید شحیطاط از روحانیون و خطبای خوزستان است و ابوذر بیوکافی از شمال نیز مداح برنامه خواهد بود.

مسئول معراج شهدای اهواز شروع برنامه‌های فاطمیه اول را از شاعت ۱۹ اعلام کرد، و از همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت (ع) دعوت کرد در این آیین های سوگواری شرکت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار