تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۳۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر تاکید کرد:
لزوم تسطیح و زهکشی اراضی کشاورزی رامشیر تا سال 95
خوزنیوز: فرماندار رامشیر بر لزوم تسطیح و زهکشی اراضی کشاورزی شهرستان تا سال 95 تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی اظهار کرد: شرکت‌های جهادنصر از سال 1389 فعالیت خود را به منظور تسطیح و زهکشی بیش از 22 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر آغاز کرده است.

وی افزود: از شرکت جهادنصر کرمانشاه بازدید کرده و از نزدیک بر روند اجرای طرح تسطیح و زهکشی اراضی نظارت کردیم.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه ظرفیت عظیم کشاورزی در رامشیر با هیچکدام از بخش‌های دیگر توسعه قابل مقایسه نیست گفت: فعالیت شرکت‌های جهادنصر در منطقه باعث رونق و توسعه چشمگیر صنعت کشاورزی در منطقه خواهد شد و این امر در بلندمدت رشد و توسعه شهرستان را به ارمغان خواهد آورد.

فیوضی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه شرکت جهادنصر کرمانشاه، اکثر نیروهای خود را از بومیان منطقه جذب کرده است افزود: فعالیت شرکت‌های جهادنصر در منطقه به منظور زهکشی و تسطیح اراضی کشاورزی رامشیر توانسته در جهت اشتغال زایی و رونق اقتصادی مؤثر واقع شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تعهد شرکت جهادنصر کرمانشاه مبنی بر تسطیح و زهکشی اراضی، باید تا سال 95 اراضی را تسطیح و زهکشی کنیم.

فرماندار رامشیر در پایان عنوان کرد: چهار شرکت جهادنصر تهران، فارس، آذربایجان غربی و کرمانشاه از سال 1389 فعالیت خود را به منظور تسطیح و زهکشی بیش از 22 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال آغاز کرده‌اند.
:
:
:
آخرین اخبار