تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۴۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حرکت راهیان نور گامی برای تجدید خاطره دفاع مقدس
امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور زائران راهیان نور در خوزستان که 75 درصد شهیدان در این استان به شهادت رسیدند،‌ موجب تجدید خاطره دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جدید می‌شود.

آیت‌الله محسن حیدری امروز اظهار کرد: تبادل مسافران نوروزی و راهیان نور حرکت بسیار خوبی است و همواره این حرکت‌ها منجر به خیر و برکت می‌شود.

وی افزود: در این سفرها هم با فرهنگ و رسوم مردم آشنا می‌شوند و هم تبادل فرهنگی صورت می‌گیرد که در خوزستان به دلیل اینکه بهشت کربلای ایران است و بالای 75 درصد شهدای کشور در این استان به شهادت رسیدند، این موضوع اهمیت بیشتری خواهد یافت.

حیدری گفت: طبیعی است که آمدن زائران راهیان نور به این سرزمین برای تجدید خاطره دفاع مقدس و فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های جدید است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور زائران راهیان نور در خوزستان فعالیت‌های اقتصادی را نیز برای این استان در بر دارد که موجب خیر و برکت برای استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان ظرفیت استقبال از زائران راهیان نور را دارد، یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز استان خوزستان این استقبال بی‌نظیر از زائران راهیان نور را داشته است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع، تبادل مهمانان نوروزی و راهیان نور از استانی به استان دیگر حرکت بسیار خوبی است و موجب تفریح و گردش مسافران نیز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار