تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۸۴۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد:
انعقاد قرارداد اشتغال اداره ورزش خرمشهر با مرکز رشد دانشگاهی
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از انعقاد قرارداد با مرکز رشد دانشگاهی و مرکز فنی و حرفه‌ای این شهر در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان خبر داد.

امین صابری عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهر اظهار کرد: جوانی یک فرصت است که در صورت عدم استفاده صحیح، تبدیل به تهدید می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله جوانان و همچنین تعریف بخش جوانان در قالب وزارت ورزش و جوانان، این ستاد تشکیل و موضوع اشتغال که یکی از مهمترین دغدغه‌های نسل جوان است، به عنوان موضوع این جلسه برگزیده شد.

صابری خاطرنشان کرد: پیگیری موضوع‌ها و مصوبات جلسات این ستاد برای سال 94 تعریف شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، از انعقاد قراردادهایی با مرکز رشد دانشگاهی دانشگاه علوم و فنون دریایی و مرکز فنی و حرفه‌ای این شهر خبر داد و گفت: در راستای رفع مشکل بیکاری در خرمشهر و با هدف در نظر گرفتن تمهیدات و تسهیلات در امر اشتغال جوانان، قراردادی با مرکز رشد دانشگاهی دانشگاه علوم و فنون دریایی و مرکز فنی و حرفه‌ای این شهر منعقد شده است.

صابری، همچنین به آمار ارائه شده در مورد بیکاری در خرمشهر اشاره کرد و متذکر شد: آمار، معیاری مهم و گاهی نامطمئن است و تلاش در راستای ثبت آمار را باید مورد توجه قرار داد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خرمشهر در پایان، برشماری موارد ضروری و تاثیرگذار در امر اشتغال از جمله لزوم هدفمندسازی آموزش، بهره‌گیری از ظرفیت صنف‌ها، کشف نقاط قوت و ضعف و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت منطقه آزاد را از مهمترین فاکتورهای مهمی خواند که باید مدنظر قرار گیرند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار