تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۴۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سال 94 صورت می‌گیرد
پذیرش «دانشجوی بهداشت عمومی» در علوم پزشکی آبادان

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از پذیرش «20 دانشجوی رشته بهداشت عمومی» در این دانشکده از سال 94 خبر داد.

محمد محبوبی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته 20 دانشجوی رشته بهداشت عمومی از سال 94 با شرکت در آزمون کنکور سراسری جذب دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان می‌شوند.

وی اضافه کرد: این موافقت جذب دانشجو توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به کافی بودن اعضای هیئت علمی در حوزه بهداشت، صورت گرفت.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: به دنبال جذب دانشجو در رشته‌های بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، هوشبری، تغذیه و مدارک پزشکی بوده و هستیم که در این میان با پذیرش دانشجو در رشته بهداشت عمومی موافقت شد.

محبوبی گفت: یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای راه‌اندازی رشته‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز هزینه کرده‌ایم تا این دو رشته نیز در آینده به رشته‌های فعلی دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه شود.

وی در پایان، با ارائه آمار دانشجویان در حال تدریس در دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: هم اکنون 381 دانشجو در رشته‌های پزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل و کتابداری در دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال تحصیل هستند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار