تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۸۵۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریيس هيات دوچرخه​سواري خوزستان:
شرایط برای برپایی اردوی تیم‌های خارجی در پیست اهواز فراهم است
با توجه به شرایط بسیار خوب پیست اهواز این امكان وجود دارد كه دوچرخه‌سواران خارجي در شش ماهه دوم سال در اين پيست اردو بزنند
ریيس هيات دوچرخه​سواري خوزستان گفت: با توجه به شرایط بسیار خوب پیست اهواز این امكان وجود دارد كه دوچرخه‌سواران خارجي در شش ماهه دوم سال در اين پيست اردو بزنند.

امير آهن​جان درباره عملكرد هيات دوچرخه​سواري استان در سال 93 اظهار كرد: در سال گذشته ما توانستيم براي اولين بار در تاريخ دوچرخه‌سواري استان اردوي تيم‌ملی را به مدت 45 روز در اهواز برگزار كنيم و همچنين سه دوچرخه​سوار خوزستانی هم در تيم‌ملي حضور پیدا کردند كه خدا را شكر از بين اين سه نفر، احسان خادمي به مدال برنز آسيايي دست پيدا كرد.

وي درباره برنامه​هاي هيات دوچرخه​سواري خوزستان برای سال 94 گفت: با توجه به اين‌كه يك پيست بسيار خوب و سطح بالا در استان خوزستان و شهر اهواز وجود دارد، این امكان وجود دارد كه دوچرخه​سواران خارجي در شش ماه دوم سال در اين پيست اردو بزنند و تمرين كنند. شرایط برای بر پا شدن اردوی کشورهای خارجی در پیست اهواز فراهم است و كشورهايي همچون ارمنستان و روسيه كه شرايط آب و هوايي سردي دارند مي‌توانند در اين پيست كه شرايط خوبي دارد، اردو بزنند و فدراسيون هم براي حضور كشورهاي خارجي مكاتباتي را انجام داده است.

ریيس هيات دوچرخه​سواري خوزستان افزود: در حال حاضر هم دوچرخه​سواران استان آماده می‌شوند كه 24 و 25 فروردين ماه در مسابقات باشگاه​هاي كشور حضور پيدا كنند و ان‌شاالله مسابقات​مان را با توجه به تقويم فدراسيون و تقويم هیات دوچرخه‌سواری استان ادامه خواهيم داد. همچنين قبل از سال جديد ما روساي كميته‌های داوران، پيشكسوتان، مربيان، فني، اجرايي و بانوان را مشخص كرديم و برنامه​هاي اين كميته​ها را دریافت کردیم و مي​خواهيم تا قبل از پايان فروردين ماه این برنامه​ها را اجرايي كنيم.

آهن​جان با بيان اين‌كه تلاش‌مان اين است كه پس از فصل امتحانات براي دانشجویان و دانش​آموزان مسابقاتی را برگزار كنيم، عنوان كرد: مي​خواهيم از ظرفيت​هاي​مان در تمام رده​هاي سني به خوبي استفاده كنيم و به اميد خدا مي​خواهيم با هزينه بسيار ناچيز و حتي رايگان، ورزشکاران را آموزش دهیم تا در سال آينده بتوانيم هم از نظر كميت و هم از نظر كيفيت به اهدافي كه مي​خواهيم، برسيم.

وي ادامه داد: در بخش شهرستان​ها طي جلساتي كه با هيات​ها داشتيم قرار شده است كه برنامه​هاي استاني و كشوري را تدوين كنيم و ان‌شاالله مي​خواهيم شهرستان‌های استان را به چهار قسمت شمال، جنوب، شرق و غرب تقسيم كنيم و سعي مي​كنيم در هر قسمت مسابقات انجام شود تا برنامه​ها به صورت مشخص پيش برود.

ریيس هيات دوچرخه​سواري خوزستان در پايان گفت: هيات دوچرخه​سواری استان به مدت دو سال به صورت سرپرستي هدايت مي​شد و زماني كه من هيات دوچرخه​سواري را تحول گرفتم، این هیات بدهي​هاي زيادي داشت و به لطف خدا توانستيم با كمك مديركل ورزش و جوانان خوزستان اين بدهي​ها را برطرف كنيم و شرايط را از قبل نیز بهتر كنيم. امسال همچنين ما كميته همگاني را راه​اندازي كردیم كه بتوانيم مسابقاتي را در ساحل شرق و غرب كارون و حتي ساحل شوشتر برگزار كنيم و مي​خواهيم پيست همگاني ويژه عموم مردم واقع در ساحل شرق و غرب کارون را راه​اندازي كنيم. اميدوارم با اجراي اين برنامه​ها هيات دوچرخه​سواري اقداماتش را بسيار بهتر دنبال كند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: دوچرخه سواری
:
:
:
آخرین اخبار