تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۸۵۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: امیدوارم بازیکنانم اهمیت بازی فردا را درک کنند
سرمربی تیم فولادخوزستان درباره بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت: امیدوارم که بازیکنانم اهمیت بازی فردا (یکشنبه) را درک کنند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار مبنی بر این که چگونه بازیکنان خود را پس از شکست مقابل الهلال عربستان برای مقابله با نفت تهران آماده کرده‌اید؟ اظهار کرد: متاسفانه تیم ما بعد از شکست مقابل الهلال عربستان ضربه روحی بدی خورد. با توجه به شرایط سخت و مسائلی که ما با آنها روبرو هستیم و همه شما نسبت به آن واقفید و سفر سختی که به عربستان داشتیم، شرایط را طوری برای بازیکنان توصیف کرده‌ایم که با انگیزه خوبی برابر نفت ظاهر شوند.

وی با اشاره به این که بازی مقابل الهلال برای ما یک بازی تخریبی بود، ادامه داد: مقابل تیمی بازی می‌کردیم که میلیون‌ها دلار ارزش داشت. از سوی دیگر ما یک تیم جوان و کم تجربه هستیم و دیدید که چگونه بازی را واگذار کردیم و گل‌های بچگانه ای را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فولادخوزستان درخصوص شرایط تیمش و بازیکنان مصدوم و محروم برای بازی فردا، عنوان کرد: امید خالدی و یوسف وکیا به خاطر محرومیت و مهرداد جماعتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. متاسفانه وجود محروم و مصدوم در تیم ما در کنار مشکلات دیگری که با آن روبرو هستیم برای ما دردسرساز شده است. ما در حال حاضر یک تیم هندبالی داریم نه تیم فوتبالی.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نامساعد جوی در اهواز پروازتان برای برگشت به مشکل بر خواهد خورد؟ پاسخ داد: در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی بازی فردا مقابل نفت است و بعد از آن بازی پیش‌بینی مشکلاتی که در بازی بعدی با آن روبرو هستیم را خواهیم کرد.

اسکوچیچ همچنین درباره مشکلاتی که به خاطر از دست دادن چندین بازیکن خود در طول فصل جاری با آن روبرو بوده است، خاطر نشان کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما سعی می‌کنیم در هر بازی نسبت به بازی قبل نظم و ترتیب بهتری داشته باشیم، ولی متاسفانه به دلیل این که در این فصل به صورت مقطعی بازیکنان‌مان را از دست داده‌ایم شرایط بسیار سختی داریم و برای جبران نتایج نه چندان خوب خود در چند بازی گذشته شرایطمان بسیار دشوار است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به این که هواداران فوتبال بازی خوبی را فردا شاهد باشند، اظهار کرد: امیدوارم که داوری خوبی هم در بازی فردا شاهد باشیم. با توجه به این که زمان بازی‌ها به گونه‌ای است که وقفه کمی بین بازی‌ها وجود دارد، داوران در هفته‌های گذشته تمرکز کافی نداشته‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار