تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۸۶۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خواستار شد:
لزوم اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت در رامهرمز
فرماندار رامهرمز در جلسه شورای سلامت شهرستان خواستار اجرایی شدن همه مصوبات این شورا شد.

مصطفی سمالی صبح امروز در نخستین جلسه شورای سلامت اظهار کرد: همه مصوبات شورای سلامت باید به مرحله اجرا برسد و این امر، مستلزم عزم و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی ادامه داد: در سال 93، مصوبات شورای سلامت 30 درصد اجرا شده و ادارات مربوطه فقط 15 درصد همکاری داشته‌ که جای تاسف دارد.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه سلامت می‌توان کمک بسیار زیادی به بخش سلامت و آگاه سازی مردم کرد و باید با بسیج همگانی در این مسیر گام برداشت.

سمالی افزود: ما انسان‌ها تاریخ 15 هزار ساله زندگی بر روی زمین داریم و ایرانیان نخستین اقوامی بودند که پایتخت، حکومت و جاده سازی ایجاد کردند و بنیانگذار خیلی از تمدن‌های امروز هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به این قدمت تاریخی باید بیش از پیش سرلوحه سایر مردمان روی زمین در حیطه سلامت باشیم که نتوانسته‌ایم به این مرحله برسیم.

فرماندار رامهرمز در پایان، ضمن پیشنهاد به مسئولان بخش سلامت در برپایی کارگاه‌های آموزشی گفت: مردم باید بدانند در پشت پرده تولیدات زیرزمینی برخی از مواد غذایی چه می‌گذرد و چگونه مواد غذایی خوب را از بد تشخیص دهند.

در ادامه این جلسه سایر مسئولان دیدگاه‌های خود را پیرامون اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت ارائه کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار