تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۷۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
تعیین تکلیف 6 روستای حومه رامهرمز در حوزه خدمات شهری و روستایی
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف 6 روستای حومه این شهرستان برای دریافت خدمات شهری و روستایی خبر داد.

شمس الله بهمئی امروز اظهار کرد: با توجه به توافقاتی که با مدیر کل بنیاد مسکن استان داشتیم، 6 روستای حومه رامهرمز که بلاتکلیف بودند از بلاتکلیفی در خواهند آمد و تعدادی به شهر ملحق خواهند شد و برخی جزو روستا باقی خواهند ماند.

وی ادامه داد: مردم خدمات می‌خواهند و فرقی ندارد که بنیاد مسکن یا شهرداری به آن‌ها خدمات ارائه کنند، بلکه مهم این است که هر چه سریع‌تر این مشکل مردم حل شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات خیلی خوبی در سال گذشته در حوزه مسکن گرفتیم که اگر وضعیت این مناطق مشخص شده بود، وضعیت عمران و آبادانی این مناطق می‌شد بهتر از این باشد.

وی افزود: جاده کمربندی دانشگاه آزاد رامهرمز را با قول مساعد مدیر کل راه، مسکن و شهرسازی، در سال جاری عملیات تعریض آن آغاز خواهد شد تا مشکل عدیده‌ای را که دانشجویان دارند برطرف شود.

بهمئی در پایان گفت: بسیاری از روستاهای ما در طرح هادی مشکل دارند که باید با ارائه راهکار و تدبیر مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل نیز بر طرف گردد و مردم بتوانند خدمات دریافت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار