تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۷۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر‌‌کل صدا و سیما مرکز آبادان خبر داد:
تهیه مستند«تا خرمشهر» بمناسبت سوم خرداد
مدیر کل صدا و سیما مرکز آبادان گفت: از دو ماه گذشته در صدد تهیه مستندی با عنوان«تا خرمشهر» بوده‌ایم که برای انجام این کار از یک تیم ویژه رسانه‌ای قوی استفاده شده است.

داریوش دبیقی در جلسه ستاد آزاد‌سازی خرمشهر، با اشاره به تحقق دو امر مهم در حوزه صدا و سیما در این شهر، اظهار کرد: در پی جلساتی که در سال گذشته در فرمانداری برگزار شد وعده کردیم که کارهایی برای خرمشهر انجام شود بخشی از این وعده‌ها اینک عملیاتی شده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای آبادان با بیان اینکه تبدیل خرمشهر به پایگاه رسانه‌ای در کل کشور از اهداف وی بوده است، افزود: برای ممکن ساختن پخش زنده از مسجد جامع خرمشهر تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و مدیران ستادی تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن مسجد جامع به این امکان را پیش‌بینی کردند که نیاز به اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان داشت که برای تحقق این امر همکاری فرماندار و امام جمعه خرمشهر و همچنین فرماندار آبادان سازنده و تاثیر‌گذار بوده است.

وی با تاکید بر ایجاد بستر رسانه‌ای خوب در خرمشهر برای مخابره به کل کشور، عنوان کرد: تهیه برنامه زنده با وجود هزینه‌های بسیار محقق شد و نوروز امسال بخش زنده برنامه‌های راهیان نور را داشتیم.

دبیقی راه اندازی دفتر خبری خرمشهر را دیگر اقدام مثبت صدا و سیما مرکز آبادان طی مدت اخیر دانست و در ادامه بیان کرد: دفتر خبری خرمشهر اکنون از موفق‌ترین دفا‌تر خبری کل کشور است و در مدت کوتاه توانسته است به صورت مستمر و در طول هفته پخش خبر یا گزارش از خرمشهر را از طریق شبکه سراسری به دست آورد.

وی در ادامه به برنامه‌های تهیه شده در واحد سیما صدا و سیما مرکز آبادان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پرداخت و گفت: از دو ماه گذشته در صدد تهیه مستندی با عنوان«تا خرمشهر» بوده‌ایم که برای انجام این کار از یک تیم ویژه رسانه‌ای قوی استفاده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان اضافه کرد: امروز تدوین این مستند پایان می‌یابد که پس از ارزیابی و بازبینی در مرکز توسط شبکه‌های سراسری و استانی بر روی آنتن خواهد رفت.

وی پخش مستقیم از مسجد جامع خرمشهر و یکی از نقاط زیبا در ساحل کارون در این شهر را از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سوم خرداد دانست و افزود: این برنامه از ساعت 19‌ تا 22 پخش خواهد شدکه تا کنون بیش از 10 استان برای بخش این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیقی در پایان عنوان کرد: علاوه بر این با داشتن ارتباط مستقیم در سه شب نسبت به ارسال گزارش جامع به کل کشور اقدام خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار