تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۸۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نقد و بررسی کتاب دالان بهشت
خوزنیوز: کتاب دالان بهشت با حضور نویسنده کتاب ؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ؛ نویسنده گان ؛ منتقدان ؛ و جمع کثیری از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی نقد و بررسی شد.

به گزارش خوزنیوز ؛ جلسه نقدوبررسی کتاب دالان بهشت با حضور نویسنده کتاب نازی صفوی برگزارشد که در ابتدا رئیس کتابخانه های عمومی اهواز گفت: در هر جامعه ایی توسعه و گسترش فرهنگ به رشد مطالعه کتاب و کتابخوانی آن جامعه ارتباط دارد.

حسین زاده گفت: آمار عضویت و امانت در کتابخانه های اهواز بسیار نگران کننده است؛ چرا که سالن های کتابخانه ها به قرائت خانه تبدیل شده است.

وی افزود: هدف نهاد کتابخانه های عمومی ارائه خدمات و ترویج فرهنگ و مطالعه است اما با وجود جمعیت اهواز ما از شاخص اصلی بسیار فاصله داریم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در جلسه نقدوبررسی کتاب دالان بهشت گفت: خوشبختانه با حمایت استاندار؛ استان خوزستان عنوان پایتخت کتاب را بدست آورد و ما امیدواریم که در فرهنگ مطالعه پیشتاز باشیم.

وی افزود: مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی فعالیت های فرهنگی بسیاری انجام داده است و نقد کتاب دالان بهشت یکی از آن فعالیت هاست.

سپهر گفت: کتابی که بیش از 1300 بار به امانت رفته و پرمخاطب ترین رمان سال 93 بوده بیانگر ارتباط خوب آن با جوانان و خانواده هاست.

سپهر در ادامه گفت: ما در شاخص عضویت اول هستیم اما وضعیت ما در استان بد نیست و باید تلاش بیشتری کنیم تا در تمام شاخص ها اول باشیم.

در پایان جلسه نویسنده کتاب دالان بهشت از حاضرین تشکرکرد و گفت: این کتاب مثل فرزند من است و سعی می کنم که رمان های دیگر من هم این ارتباط را با علاقه مندان برقرارکند.
برچسب ها: دالان بهشت
:
:
:
آخرین اخبار