تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۸۸۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول :
آغاز اجرای پروژه‌های صنعتی در روز ملی مقاومت در دزفول
فرماندار ویژه دزفول گفت: ساخت پروژه‌های تولیدی و صنعتی دزفول به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و ایثار مردم دزفول در دوران دفاع مقدس آغاز می‌شود.

حبیب الله آصفی اظهار داشت: به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول و با حضور مسئولین لشکری و کشوری عملیات چندین پروژه تولیدی و صنعتی در دزفول آغاز می‌شود.

وی گفت: به مناسبت چهارم خرداد ماه بیش از ده طرح بزرگ صنعتی و تولیدی با هدف اشتغال زایی بیش از 5000 نفر در دزفول آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: منابع مالی اجرای این طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ اشتغال زایی از طریق منابع دولتی و خصوصی و ارائه تسهیلات ارزی و بانکی تامین و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: کارخانه‌های لوله سازی، کارخانه قند دزفول، طرح توسعه کارخانه خمیرمایه و روغن ساعی، طرح گلخانه‌ای، طرح دو هزار راسی پرورش دام سنگین به عنوان مهم‌ترین طرح‌های صنعتی و تولیدی شهرستان هستند که با حضور مسئولین محلی و کشوری در چهارم خرداد عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

آصفی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها توسعه و رونق شهرستان در بخش‌های مختلف شتاب می‌گیرد و مسیر پیشرفت و آبادانی دزفول هموار می‌شود.

وی گفت: دزفول به عنوان شهری مقاوم از خود نامی ماندگار در عرصه‌های دفاع مقدس به یادگار نوشته است و شایسته است، نقش این شهر به نحوی مناسب در کشور تبیین شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار