تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۸۸۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول خبر داد:
آغاز فاز دوم بهسازی معابر شهری دزفول
شهردار دزفول از آغاز فاز دوم بهسازی معابر این شهر به‌مناسبت روز مقاومت دزفول خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن چهارم خرداد روز مقاومت دزفول عملیات آسفالت و روکش‌گذاری معابر سطح شهر در راستای فراهم کردن رفاه شهروندان و سهولت در عبور و مرور آغاز شده و این عملیات طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری‌های فراوان توانستیم 4 هزار تن قیر خریداری کنیم که بعد از گذراندن مراحل فنی ساخت آسفالت، کار روکش آسفالت و آسفالت کامل خیابان‌ها و معابر خاکی آغاز شده است.

شهردار دزفول تصریح کرد: اولویت آسفالت معابر بر اساس گزارش تیم‌های کارشناسی و همچنین حضور کارشناسان در سطح شهر مشخص شده که بر اساس زمان‌بندی، همه اولویت‌ها به ترتیب و با نظارت دفتر فنی شهرداری، توسط سازمان عمران شهرداری انجام خواهد شد.

کرمی‌نژاد یادآور شد: طی روزهای اخیر خیابان‌های کوی پیام نور و کوی زیباشهر و کوی آیت‌الله مدرس با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال زیر پوشش آسفالت قرار گرفته و همچنین آسفالت خیابان آیت‌الله طالقانی، حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا خیابان آفرینش نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی، اصلی‌ترین مطالبه شهروندان را بهبود وضعیت تردد در معابر شهری بیان کرد و گفت: در سال جاری به این مسئله توجه ویژه‌ای خواهیم داشت تا بتوانیم رضایت شهروندان گرامی را جلب کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار