تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۸۸۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضاییان: خرید امتیار فولادنوین بدون تامین مالی بازهم سقوط را به دنبال دارد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید این‌كه امتیاز فولادنوین خوزستان خریده شود ولی باز هم مشكل تامین منابع مالی سر جای خودش باشد، به جز سقوط مجدد و مكرر چیزی درپی نخواهد داشت.

مسعود رضاییان درباره احتمال واگذاری نفت مسجدسلیمان برای شركت در لیگ به یكی از بخش‌های مردم​نهاد مانند شهرداری و شورای شهر، اظهار كرد: من همیشه شایعات و صحبت​های بسیاری را می​شنوم ولی آن‌چه من در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان پیش​بینی می​كنم این است كه با توجه به این‌كه این تیم دیگر لیگ برتری نیست و می‌تواند از بودجه شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان استفاده كند، روند ساده‌ای برای ادامه كار دارد و مشكل خاصی نخواهد داشت كه بخواهد واگذار شود.

وی افزود: این تیم پیش از این‌كه لیگ برتری باشد چندین سال در لیگ یك بازی می​كرد و زیر نظر شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود و بعید هم می​دانم كه این تیم در ادامه واگذار شود، مگر این‌كه تصمیمات جدیدی گرفته شده باشد كه من اطلاع نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان كرد: به هر حال این تیم در فصل گذشته لیگ برتر نیز باید به جایی واگذار می​شد تا به تیم كمك ‌می‌شد. ما سال گذشته در نبود پول، سال سختی را گذراندیم و تلاش​مان را كردیم ولی نشد و خودمان هم از این موضوع خیلی ناراحت هستیم.

وی در ادامه این‌كه از نفت مسجدسلیمان به عنوان یكی از گزینه​های خرید امتیار فولادنوین خوزستان، نام برده می‌شود، عنوان كرد: اگر سال گذشته به تیم ما كمك می‌شد، تیم ما خودش می​توانست در لیگ برتر بماند و این‌كه این امتیاز خریده شود و در لیگ برتر شركت كند و باز هم مشكل تامین منابع مالی آن سر جای خودش باشد، به جز سقوط مجدد و مكرر چیز دیگری نخواهد داشت. مگر این‌كه كسی كه فكر این جایگزینی را انجام می​دهد، فقط به فكر تغییر مالكیت و سهام نباشد و به فكر تامین منابع مالی فعالیت هم باشد كه این مهم تر است.

رضاییان گفت: به هر حال اگر این محدودیت برداشته شود و بتوانند كمك كنند، هم نفت مسجدسلیمان و هم نفت آبادان از پتانسیل بالایی برای حضور در لیگ برتر برخودار هستند، ضمن این‌كه مردم فوتبال دوستی دارند و از ساختار و تشكیلات خوبی هم بهره می​برند ولی تمام این‌ها بدون بودجه سرنوشت خوبی را به همراه نخواهد داشت.

وی بیان كرد: در هر صورت من هم این موضوع را شنیده‌ام كه نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان از گزینه​های خریدار امتیاز فولاد نوین هستند و شاید هم این دو گزینه تنها گزینه​های روی میز باشند. این‌كه مدیران نفت چقدر تمایل به این كار دارند را نمی​دانم و همانطور كه قبلا هم گفتم تصمیماتی كه درباره تیم​های نفتی گرفته می‌شود، توسط سازمان​هایی كه تیم به آن‌جا متعلق است، گرفته نمی​شود و شورای عالی ورزش نفت است که در این خصوص نظر می​دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار