تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۹۰۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی:
شهرداری ها برای حل مشکلات خود به سازمان همیاری اعتماد کنند
قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خوزستان گفت: شهرداری های استان برای باز کردن گره مشکلات خود به سازمان همیاری اعتماد و تکیه کنند.

منا موسوی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شوش که در شهرداری این شهر برگزار شد، افزود: این سازمان آماده هر گونه همکاری مستقیم با شهرداری های استان است و در صورت نیاز حتی از نظر بودجه ای نیز کمک حال آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مهمترین مزیت سازمان همیاری برای اجرای پروژه ها، ترک تشریفات است، اظهار کرد: این مزیت مهم سازمان سبب می شود تا شهرداری ها بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین شکل، پروژه های خود را به ثمر برسانند.

موسوی اضافه کرد: شهرداران پس از معرفی پروژه های مورد نظر خود به سازمان همیاری، می توانند کلیه مراحل از طراحی تا بهره برداری را به سازمان سپرده و سازمان همیاری ها نیز این آمادگی را دارد تحت هر شرایطی حتی از نظر بودجه ای کلیه پروژه های عمرانی را با بهترین اکیپ های تخصصی و فنی اجرا کنند.

وی با اشاره به برگزاری سمینار زیباسازی و مبلمان شهری که در آینده نزدیک از سوی سازمان همیاری شهرداری های خوزستان با حضور برترین شرکت هایی که در زمینه زیبا سازی و مبلمان شهری فعالیت می کنند، گفت: هدف از برگزاری این سمینار، معرفی بهترین طراحی و فعالیت هایی که در زمینه های زیبا سازی و مبلمان شهری در دیگر شهرها و حتی کشورهای اجرا شده به شهرداران استان است.

موسوی گفت: شهرداران پس از آشنایی با فعالیت های این شرکت ها  و اقداماتی که می توانند در راستای زیباسازی هر چه بیشتر شهرهای خود انجام دهند این امکان را دارند تا از طریق سازمان همیاری برای اجرای پروژه های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر شوش دارای جایگاه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی بستر بسیار خوبی برای ایجاد کمپ های گردشگری است، اظهار کرد: افسوس از این بستر و خاک است که اینگونه بکر و دست نخورده باقی بماند و یکی از بهترین راه های توسعه، عمران و جذب هر چه بیشتر درآمد برای شهر ایجاد کمپ های گردشگری در راستای جذب توریست های داخلی و خارجی است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهرداری
:
:
:
آخرین اخبار