تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۱۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
اجرای طرح‌های آبخیزداری سبب توسعه کشاورزی خوزستان می‌شود
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح‌های آبخیزداری در خوزستان و ایجاد بندهای خاکی می‌توان به توسعه کشاورزی در استان کمک کرد.

اسماعیل جلیلی اظهار داشت: برای صیانت و نگهداری از منابع آبی هر سال بودجه‌ای تخصیص می‌یابد که امسال نیز مطابق سنوات گذشته این امر صورت می‌گیرد.

وی افزود: متأسفانه اقداماتی که می‌بایست در زمینه  احیای رودخانه کارون، کمک به وضعیت حاشیه رودخانه‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و دیگر اقدامات مرتبط با نگهداری منابع آبی انجام شود از عدم مدیریت مناسب رنج می‌برد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره آلاینده‌ها و پساب‌ها برنامه هدفمندی در دستور کار نیست.

وی با اشاره به افزایش چرخه مصرف عنوان کرد: باید نسبت به پساب‌ها و آلاینده‌هایی که به رودخانه‌ها به ویژه رودخانه کارون سرازیر می‌شود، اقدامات لازم صورت گیرد.

جلیلی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت سدها باید افزایش پیدا کند، گفت: شور شدن سد گتوند و افزودن پساب‌ها در پایین دست رودخانه‌های مربوطه نیازمند پیگیری است.

وی درباره وضعیت زمین‌های کشاورزی خوزستان با توجه به شرایط کمبود آب در استان اظهار داشت: زمین‌های کشاورزی کنار سدهای خوزستان در حسرت آب هستند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای طرح‌های آبخیزداری در شمال استان و ایجاد بندهای خاکی می‌توان به توسعه کشاورزی در استان کمک کرد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نادر سهرابی
|
Finland
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
سلام اگر طرح رهبر فرزانه در خوزستان با مدیریت صحیح و دلسوز و همچنین با تکنولوژی روز محقق شود کشور سالهای آتی به عمق تفکرات رهبر فرزانه پی خواهد برد چرا که چون موقعیت استراتژی خوزستان شامل زمین مسطح و مناسب، آبهای شیرین و همچنین نقل و انتقال محصولات از طریق ریل، جاده، آبراه بین المللی به عراق، سوریه و ... است. البته اول عرض کردم این مدیریت ایثارگری می خواهد.
هفتکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
0
چقدر بگیم اسم درست شهر ما هفتکل است !؟
:
:
:
آخرین اخبار