تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۴۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوابیه ای برای مطلب «رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند» + توضیحات خوزنیوز

در پی بازنشر مطلبی با عنوان «رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند» به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران  وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در پایگاه خبری خوزنیوز شخصبی به نام «سیدحسین فاضلی» مدعی دارا بودن سمت «مدیرکمیته برگزاری سمینار سدگتوند» جوابیه ای را برای ما ارسال کرده است که می توانید اصل این جوابیه و توضیحات خوزنیوز را در زیر مطالعه بفرمایید.

جوابیه ای برای مطلب«رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند» و توضیحات خوزنیوز

توضیحات:

1- جوابیه فوق در یک برگه A4 و نه سربرگ و بدون مهر و با امضای شخصی به نام «دکتر سید حسین فاضلی» به عنوان مدیرکمیته برگزاری سمینار ارسال شده است که جا داشت که اگر نامبرده به عنوان یک شخص حقوقی و دبیر برگزاری کنفرانس این جوابیه ارسال کرده اند زحمت استفاده از سربرگ در صورت وجود به خود می دادند.

2-  جوابیه منتشره در باشگاه خبرنگاران و مورد ادعا درجوابیه نامبرده، با کد خبر 5252329 و لینک http://www.yjc.ir/fa/news/5252329 هم اینک در سایت باشگاه خبرنگاران موجود نمی باشد و خبر حذف شده است.

3- آقای فاضلی در پاسخ به برخی سئوالات مطرح شده در  مطلب «رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند» از جمله مدرک تحصیلی خود بازهم ترجیح داده اند سکوت اختیار کنند.

4- لازم بود ایشان در خصوص شائبه مطرح شده در خصوص شرکت توسعه نیشکر هم توضیحاتی را ارائه می کردند و اینکه ارتباط سدگتوند به شرکت توسعه نیشکر چیست که مسئولان آن به عنوان سخنران دعوت می شوند و همچنین  در سایر کنفرانس ها و سمینارهای برگزار شده توسط این مجموعه. امیدواریم اسپانسر شدن شرکت نیشکر در برگزاری این گونه همایش ها ابزاری برای تطهیر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آلایندگی محیط زیست نباشد چرا که به صراحت سازمان حفاظت محیط زیست این شرکت و شرکت های تابعه  جزء صنایع آلاینده هستند و آسیب های فراوانی را تا کنون به استان خوزستان وارد کرده اند. 

5- خواندن این خبر هم در سایت عصر ایران خالی از لطف نیست. ( سمینار بررسی ابعاد سد گتوند متشنج شد  / http://www.asriran.com/fa/news/397084)

6- تلاش و اصرار ما برای دریافت مجوز برگزاری این سمینار و کنفرانس ها از سوی آقای فاضلی بی نتیجه ماند و ایشان آن را منوط به درخواست مراجع ذیصلاح و قضایی عنوان کردند.

7- در جوابیه همانطور که از پاسخ دادن به سوالات مطرح شده در مطلب «رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند»  کناره گرفته شده سعی شده بر روی آلایندگی سدگتوند تکیه شود که باید گفت که این مساله کشف بزرگی به شمار نمی آید و تقریبا بر کودکان کوی و برزن هم آشکار است و میلیون ها مطلب در این مورد در رسانه ها و از جمله صدها مطلب از این دست در طول سالیان در پایگاه خوزنیوز منتشر شده است.

در پایان جا دارد همین جا از رودخانه کارون نیمه جان و روبه موت تشکر کرد که هنوز با این وضعیت وخیم برای برخی منبع درآمد و اشتغال شده است و همچنین  قدردانی نمود از همه کسانی که صادقانه و بدون چشم داشت سعی در برگرداندن جان به تن نیمه جان رودخانه کارون دارند.

مطالب مرتبط
:
:
:
آخرین اخبار