تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۹۱۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مشکل شوری آب آبادان حل شود
امام جمعه آبادان خوستار حل مشکل شوری آب این شهرستان در ماه مبارک رمضان شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و تغییر در رفتار و کردار انسان‌ها است و روزه یکی از پایه‌های دین اسلام به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ حرمت این ماه عزیز و پرهیز از روزه‌خواری، تأکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که در ماه مبارک رمضان حرمت‌شکنی می‌کنند، برخورد کند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به روند مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود:  نظارت‌های غیر عرف جهانی خط قرمز نظام است و تیم مذاکره کننده نباید به مطالبات خارج از قاعده و بیش از حد غرب و آمریکا لبخند بزند، نگرانی‌های آمریکا ربطی به ما ندارد و آنها فقط در صورتی از ما راضی می‌شوند که با آنان همراه شویم.

ابراهیمی‌پور همچنین به سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار اسوه اخلاق و ولایتمداری بود و زندگی وی الگویی سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی برای اساتید امروز است.

امام جمعه آبادان در پایان با اشاره به مشکل شوری آب این شهرستان اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم به این مشکل در ماه مبارک رمضان رسیدگی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار