تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۱۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل سمن‌های محیط زیستی خوزستان تاکید کرد
لزوم تشکیل ستاد اجرایی «منویات مقام معظم رهبری» پیرامون محیط زیست خوزستان
مدیرکل سمن‌های محیط زیستی استان خوزستان گفت: ستاد اجرایی منویات مقام معظم رهبری پیرامون محیط زیست در استان خوزستان باید هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

هژیر کیانی امروز با اشاره به نشست انجمن‌های مردم‌نهاد در استانداری خوزستان اظهار کرد: در نشست اعضای شبکه مردم‌نهاد محیط‌زیست استان با مسئول امور اجتماعی استانداری بر تشکیل هرچه سریع‌تر ستاد اجرایی منویات مقام معظم رهبری پیرامون محیط‌زیست در استان خوزستان تأکید شد.

وی افزود: در این نشست که اعضای شبکه محیط‌زیست استان خوزستان برای ارائه پیشنهاد‌ها و برنامه عملیاتی سالانه حضور یافتند، نوید رسولی رئیس نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد از عزم استانداری خوزستان بر تسهیلگری بیشتر و ثبت سمن‌های بیشتر استان و جلب مشارکت مردم خبر داد.

 مدیرکل سمن‌های محیط زیستی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این نشست، رسولی ثبت کم‌نظیر سمن‌های موجود در استان و افزایش از 18 سازمان به یک‌صد سازمان مردمی با موضوعات تخصصی گوناگون را یک دستاورد بزرگ خواند.

کیانی در پایان گفت: هدف ما آمار نیست و بیشتر تلاش می‌کنیم که سازمان‌های مردم‌نهاد در عمل وارد شوند و وضعیت محیط‌زیست استان بهبود پیدا کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: راه آهن جنوب
:
:
:
آخرین اخبار