تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۹۲۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسوولان ورزش خوزستان:
اجازه خروج تیم استقلال خوزستان از استان و فروش امتیاز آن را نمی دهیم
مسوولان ورزشی این استان تاکید دارند که اجازه نخواهیم داد که امتیاز تیم لیگ برتری فوتبال استقلال خوزستان از این استان خارج و به فروش برسد
نایب رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: مسوولان ورزشی این استان تاکید دارند که اجازه نخواهیم داد که امتیاز تیم لیگ برتری فوتبال استقلال خوزستان از این استان خارج و به فروش برسد.

علی طرفی روز یکشنبه اظهار کرد: در جلسه ای که روز شنبه ، برای بررسی وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان این استان در اهواز برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال خوزستان اعلام کردند حضور تیم فوتبال استقلال خوزستان در مسابقات لیگ برتر حق این استان و مردم آن است.

مسوولان ورزش خوزستان اعلام کردند با وجود اینکه شرکت گروه ملی صنعتی فولاد زیر مدیریت بانک ملی ایران قرارگرفته، ولی تیم فوتبال استقلال خوزستان باید به تیمداری خود در لیگ برتر ادامه دهد.

مسوولان بانک ملی ایران اعلام کرده اند که علاقه ای به تیمداری وشرکت تیم فوتبال استقلال خوزستان در مسابقات لیگ برتر ندارند.

بدلیل نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، و در حالی که دیگر تیم های لیگ برتری مشغول آماده سازی تیم های خود برای جام پانزدهم هستند، هنوز برنامه تمرینی این تیم شروع نشده است.

سهام عمده گروه ملی فولاد ایران، که پیش از این صاحب سهم باشگاه استقلال خوزستان بود، به بانک ملی ایران واگذار شده، و به تبع آن این تیم نیز زیر مدیریت بانک ملی قرار گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار