تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۲۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار دزفول:
طرح لایروبی کانال‌های آبی دزفول اجرا شد
معاون امور شهری شهرداری دزفول گفت: با هدف تامین نیازهای شهری و رضایت مندی عمومی طرح « لایروبی کانال‌های آبی دزفول » توسط شهرداری شهرستان اجرا شد.

محمد ابوالحلاج اظهار داشت: توجه به حفاظت از گونه‌های مختلف جانوری یک وظیفه مهم در ارائه خدمات شهری و عمرانی است.

وی تاکید کرد: شهرداری دزفول در طول سال‌های اخیر با هدف توسعه صنعت گردشگری شهرستان و استفاده ایمن شهروندان از فضاهای تفریحی موجود در حاشیه رودخانه دز اقدام به احداث کانال‌های آب و تفکیک از فضای رودخانه کرده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول عنوان کرد: با احداث این کانال‌ها علاوه بر اینکه آمار غرق شدگان در بستر آبی دز کاهش قابل ملاحضه‌ای یافته است رضایت و سهولت شهروندان از ظرفیت گردشگری شهرستان به نحوی مناسب تامین شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال و با هدف تامین نیازهای شهری و رضایت مندی عمومی طرح لایروبی کانال‌های آبی دزفول در مناطق گردشگری حاشیه رودخانه دز توسط شهرداری شهرستان اجرا شد.

ابوالحلاج بیان کرد: وجود حجم گسترده گل و لای سبب عدم استفاده مناسب از ظرفیت این بخش‌های گردشگری دزفول و عدم رضایت مندی شهروندان شده بود.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن پاکسازی کامل مناطق پیش بینی شده در طرح کانال‌های آبی شهرستان از فضای این مناطق بیش از 70 سانتی متر گل و لای برداشت شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول عنوان کرد: توجه به ظرفیت گسترده روخانه دز و رونق صنعت گردشگری شهرستان در حاشیه این روخانه و استفاده مطلوب شهروندان از فضاهای تفریحی موجود در حاشیه این رودخانه با توجه به آغاز و شدت فصل گرما در استان و افزایش حجم مراجعین به این مناطق از جمله اهداف اجرای این طرح است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار